Beef en Steak

waar moet de volgende "bbq genootschap" meating plaats vinden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rens
  • Startdatum Startdatum

waar moet de "bbq genootschap" meating plaats vinden?

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

Rens

Vuurmaker
Lang leve de democratische besluiten  8).
Ik ben benieuwd wat het zal worden.

Tja...in welke plaats zit nou een bbqleverancier en een beste slager?
Juist.

+1

Voor Zeewolde dan he.

oegstgeest denk ik

Sorry hij wel flauw maar vind het wel een goed idee zo met een slager en de bakker zo dicht bij elkaar.

Wel ff googlen waar het ligt :))))

en wie is die bakker dan?

Was nog niet klaar. Verweg met klein scherm en dikke vingers ben ik niet zo snel

Euh... Gerard de Bakker was het dacht ik toch?  :P

en wat zijn dan de verwachtingen van zo'n meeting? wat zouden jullie dan willen?

Ik denk dat Zeewolde wel leuk zou zijn. Voor een meating. Kan dat ook nog als optie?

je moet het niet te moeilijk maken dominique  ;)

Nou, ik dacht, ik doe een voorstel. ;)

Leo zei:
en wat zijn dan de verwachtingen van zo'n meeting? wat zouden jullie dan willen?

Hmmm.. Heb daar wel een idee over, maar dat komt morgen achter de pc. Zo'n blackberry is dan net even te irritant.

Maar hoofdmode gaat meestal om de mens achter de naam te ontmoeten. Althans in mijn geval. En uiteraard een hapje en drankje horen daar bij.
Maar dat komt morgen.

Krijg zo kramp in mn vingers

ik ben nieuwsgierig Rens,
gooi je ideeen maar in de groep, wie weet komt er een geweldige meeting uit

Goh wat jammer nou,  :(  Als zo'n meeting een keer in Zeewolde gehouden wordt dan kan ik miscchien wel  ;D

sjemig, zeewoolde, dat is in de buurt, slechts 2 uur enkele reis en een tank voor de amerikaan,,, nou ben benieuwd naar de datum ;-)

Leo zei:

Beetje met de bbq spelen en gezellig doen.  ;D
Wel leuk, thuiswedstrijd. Ben benieuwd.  8)

Jord zei:
sjemig, zeewoolde, dat is in de buurt, slechts 2 uur enkele reis en een tank voor de amerikaan,,, nou ben benieuwd naar de datum ;-)
Centraler in NL kan je het bijna niet krijgen hoor :D

Maar Zeewolde klinkt wel goed moet ik zeggen, kan er eigenlijk geen bezwaren tegen verzinnen :)

Rens zei:
Leo zei:

Hmmm.. Heb daar wel een idee over, maar dat komt morgen achter de pc. Zo'n blackberry is dan net even te irritant.

Maar hoofdmode gaat meestal om de mens achter de naam te ontmoeten. Althans in mijn geval. En uiteraard een hapje en drankje horen daar bij.
Maar dat komt morgen.

Krijg zo kramp in mn vingers

Zo.
Nu gewoon lekker achter de pc vandaan:

Zoals ik al aangaf gaat het mij bij een meeting er meer om het ontmoeten van iedereen.
En ik hou er altijd wel van om wat te doen te hebben. Nou is dat waarschijnlijk geen probleem want het is immers
een bbq-meeting. Als ik tussen de regels van alle berichten door lees (ik kan het mis hebben hoor) dan lijkt het
alsof er nog redelijk wat in de horeca werken. Nou is voor hen het bbq'en niet de dagelijkse kost, maar hebben wel
veel met eten te maken.

Ik denk dat daar behoorlijk veel van te leren is omdat ik natuurlijk aan de andere kant alleen maar kom.
Om deze leden nou niet alleen maar lastig te vallen tijdens de bbq/drinken met allerlei semi-werkgerelateerde vragen
dacht ik aan een soort van workshop op 1/2 niveaus. Iets nieuws proberen en af en toe wat tips tussen door is altijd leuk.
( het moet niet te simpel zijn, maar te lastig natuurlijk ook niet. )

Misschien een goede om de "ik wil nog eens een ..."-lijstjes bij te pakken.
En is er dan vast wel een (foto)wedstrijdje in te krijgen.

Er zal dan in iedergeval genoeg te eten zijn, en drinken zal ook wel geen probleem zijn.

dus, ingredienten idee1: mensen, biertje, bbq, wat te doen (workshoppie ofzo) en een uitdaging om los te gaan ((foto)wedstrijdje)
maar het is natuurlijk ook helemaal afhankelijk wat iemand er financieel aan kwijt wil.

moet nu weer ff verder met mn werk, idee 2 komt later.  ;D

Terug
Bovenaan Onderaan