Beef en Steak

Vraag: zou dit smaken?

FJP84

Kooltjesharker
Met kerst zal weer het vaste menu op tafel komen. Beenham en bavetterollade van de Q.

Met die laatste vind ik het ook leuk om wat te variëren met vulling (zonder kaas).

Nu kwam ik de combinatie van pistache en cranberry tegen op internet wat me aan het denken zetten. Zou het volgende een smaakvolle combinatie zijn als vulling van de Bavetterollade, of sla ik de plank volledig mis?

Cranberry compote (zelf gemaakt) als basis laag uitgesmeerd over het vlees, daaroverheen kruimel van pistache nootjes met wat blaadjes rucola. Daarna oprollen en grillen maar.

Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Verstuurd vanaf mijn motorola edge 50 pro met Tapatalk

Met kerst zal weer het vaste menu op tafel komen. Beenham en bavetterollade van de Q.

Met die laatste vind ik het ook leuk om wat te variëren met vulling (zonder kaas).

Nu kwam ik de combinatie van pistache en cranberry tegen op internet wat me aan het denken zetten. Zou het volgende een smaakvolle combinatie zijn als vulling van de Bavetterollade, of sla ik de plank volledig mis?

Cranberry compote (zelf gemaakt) als basis laag uitgesmeerd over het vlees, daaroverheen kruimel van pistache nootjes met wat blaadjes rucola. Daarna oprollen en grillen maar.

Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Verstuurd vanaf mijn motorola edge 50 pro met Tapatalk

Ik zou zeggen snel maken die hap, keertje oefenen voor het op je kersttafel komt!

Klinkt wel lekker maar beter kom je daar niet pas achter tijdens kerst 🤣

Klinkt niet als een gekke combi. Maar met een steak of biefstuk kun je dat makkelijk even uittesten. Gewoon alles combineren in een hapje en dan weet je meteen of het in het groot ook gaat lukken.

Of de laatste TikTokhype Dubai.

Dan doe je een pistache vulling erin en dan gesmolten chocola eroverheen en laten stollen.

Heb al eens vaker vlees in chocola gezien zoals het Amerikaanse gerecht Cholocate covered bacon.

Gewoon eerst even testen om te kijken of het wat is. Het klinkt niet gek.

Als we dan toch testen ?? de bavet "rollade" eerst roken met kersenhout of appel dan heb je al een mooie (zoete) smaak en al een geringe garing.....om hem dan op moment suprême af te grillen voor consumptie.

Terug
Bovenaan Onderaan