Beef en Steak

Vraag over zijtafels Bastard large solo

Kaper

Tondelzoeker
Beste allemaal,
Ik heb een Bastard large solo besteld met het idee om er een onderstel en zijtafels aan te zetten. Dat onderstel en die zijtafels heb ik en die solo komt nog. Nu ontdek ik net dat er op de solo volgens mij geen ring zit om de tafels aan te bevestigen 🙈. Iemand enig idee of mijn plan überhaupt kan? 😬

Beste allemaal,
Ik heb een Bastard large solo besteld met het idee om er een onderstel en zijtafels aan te zetten. Dat onderstel en die zijtafels heb ik en die solo komt nog. Nu ontdek ik net dat er op de solo volgens mij geen ring zit om de tafels aan te bevestigen 🙈. Iemand enig idee of mijn plan überhaupt kan? 😬
Ik heb zelf de bastard large solo in een meubel staan.

Er zit wel een ring omheen, maar deze ring is helemaal glad. Volgens mij moeten er bevestigingspunten of draadeinden ofzoiets op zitten voor de zijtafels, dus ik ben bang dat je plannetje niet gaat werken...

Ik heb ook een solo , hier zit wel de bevestiging bouten op , maar zie op internet solo dat er op de ring ze er niet opzitten.
Even afwachten wat je binnen krijgt dus
20211120_102731.jpg

Deze is van mijn zwager daar zitten ze ook op

Ik heb ook een solo , hier zit wel de bevestiging bouten op , maar zie op internet solo dat er op de ring ze er niet opzitten.
Even afwachten wat je binnen krijgt dus
Oké, dat biedt perspectief. Ik bel morgen even naar de winkel waar ik hem heb besteld.

Ik heb zelf de bastard large solo in een meubel staan.

Er zit wel een ring omheen, maar deze ring is helemaal glad. Volgens mij moeten er bevestigingspunten of draadeinden ofzoiets op zitten voor de zijtafels, dus ik ben bang dat je plannetje niet gaat werken...
Dat begon ik ook al te vrezen net.. dank!

Het ging bij het model dat ik had besteld niet, dus deze kon ik nog op tijd annuleren om die reden. Vandaag verwacht ik mijn Bastard large compleet geleverd. Het onderstel heb ik gelukkig ook binnen een uur weer kunnen doorverkopen.

Terug
Bovenaan Onderaan