Beef en Steak

Vraag over carpool mogelijkheid Tony Stone Low & Slow Competition 2013

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cona
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Cona

Gast
Hoi Allemaal,

Ik werd door Leo getipt dat ik hier een topic over dit onderwerp kon openen, dus bij deze wilde ik vragen of er toevallig iemand uit de omgeving de kempen(Noord brabant of uit Belgie of waar dan ook vandaan) richting de Tony Stone Low & Slow Competition gaat die plaatsvind op 17-19 mei.
Zelf lijkt het me een geweldige ervaring omdat ik zelf nog 0 ervaring heb in het Q-en, echter heb ik helaas geen vervoer zoals het er uit ziet.
Dus mocht er iemand op 1 van deze dagen vanuit de kempen er heen gaan en deze nieuweling op willen pikken dan zal ik daar zeer dankbaar voor zijn, de kosten zal ik vanzelf sprekend compenseren, ik vind het ook echt geen probleem om een stuk met de bus en eventueel trein te gaan en ergens opgepikt te worden.
Voor de exacte plaats etc waar ik woon kan je altijd een PM sturen, ik woon iig in een dorpje zo'n 15km onder Eindhoven, ik hoor het wel  :D!

Groetjes Ralf!

Wij gaan vrijdag meedoen aan de judging class, zaterdag hebben we een masterclass en zondag mogen we jureren. We vertrekken uit Breda, dus je kan wel meerijden, al moet je je zelf daar wel vermaken (tenzij je meedoet aan een van deze classes)

Topic mag een slotje op, ik ben nu voorzien van vervoer  :) !
Ook via deze weg nog een keer dank voor het aanbod Big-T !

Leuk en fijn dat je kunt komen dan, draadje gaat op slot !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan