Beef en Steak

Voorstelrondje!

ZaanGriller

Tondelzoeker
Dag allemaal!

Mijn naam is Jacob, 34 jaar, woonachtig in Wormer met vrouw en 2 dochters! Jarenlangs een Weber in de tuin gehad, maar na UUUUUUREN mijzelf verlekkeren aan YouTube filmpjes van onder andere Noskos, BBQ Junkie en Smoking Dad BBQ.. mijzelf getrakteerd op de Kamado Joe Classic III. Pizzasteen erbij, Gietijzeren halve maan erbij.

En dan begin je natuurlijk met de Moinkballs zou je denken, maar niets minder dan dat... ik werd direct voor het blok gezet om pizza's te maken. Nou ga ik een uitdaging niet zo snel uit de weg, maar dit was er wel 1 ;-). Maar enfin, gelukt! Daarna de MOINK balls. Verder met tweede Kerstdag een bavette met carpaccio vulling gemaakt en er ligt nog genoeg in de vriezer. (Fotootje op Insta)

Tot nu toe, erg leuk om te doen en wil binnenkort ergens een workshop gaan doen om de basis nog wat beter onder controle te krijgen, maar ook om naast gewoon vlees, iets van sidedishes te leren maken, borden mooi op te maken etc.. hoop hier genoeg inspiratie op te doen!

Dank voor het welkomheten so far!

Gr. ZaanGriller

Foto 06-01-2025 om 13.58.jpeg

Foto 06-01-2025 om 13.58 (1).jpeg

Hoi Jacob,
welkom bij het Genootschap

Hallo Jacob, welkom hier op het Genootschap, de eerste foto's zien er alvast goed uit ;)

Welkom mede zaankanter! Altijd leuk om te lezen voor iemand in de buurt! Je kan in Purmerend bij BBQ-outside of in Ijmuiden bij Dutchbros leuke workshops doen. Anders heb je nog in Amstelveen een zitten die je met de 1+1 van AH kan doen! Verder natuurlijk leuk om bij een SmokeyGoodness of andere grotere naam een workshop te volgen!

Welkom mede zaankanter! Altijd leuk om te lezen voor iemand in de buurt! Je kan in Purmerend bij BBQ-outside of in Ijmuiden bij Dutchbros leuke workshops doen. Anders heb je nog in Amstelveen een zitten die je met de 1+1 van AH kan doen! Verder natuurlijk leuk om bij een SmokeyGoodness of andere grotere naam een workshop te volgen!
Ah leuk! Ik zoek inderdaad wat in de buurt! Ben vorige week even in Purmerend wezen kijken toevallig, na mijn Sligro bezoek🤣

Leuke tent. De slager in Wormer gaat wellicht ook de workshops weer oppakken met z’n BGE begreep ik. Ik ga mij binnenkort maar voor die in Purmerend aanmelden om eens mee te beginnen

Ah leuk! Ik zoek inderdaad wat in de buurt! Ben vorige week even in Purmerend wezen kijken toevallig, na mijn Sligro bezoek🤣

Leuke tent. De slager in Wormer gaat wellicht ook de workshops weer oppakken met z’n BGE begreep ik. Ik ga mij binnenkort maar voor die in Purmerend aanmelden om eens mee te beginnen
Leuk om te horen! Ik ga ook meestal even langs als ik bij de Sligro ben geweest! Bedoel je Slager RAA? of zit er nog een andere die ik niet ken ?:)

Leuk om te horen! Ik ga ook meestal even langs als ik bij de Sligro ben geweest! Bedoel je Slager RAA? of zit er nog een andere die ik niet ken ?:)
Gijs Tange in Wormer. De Huiskamer deed het een paar jaar terug ook. Zal ze is vragen. Daar deden ze ook workshops, maar dat was meer een twee wekelijks ding dacht ik. Soort kookclub

• Leuk
Waarderingen: prld
Welkom Jacob!

Al lekker bezig geweest zo te lezen.

Terug
Bovenaan Onderaan