Beef en Steak

voorstelling

• Onderwerp starter Onderwerp starter cisco
  • Startdatum Startdatum

cisco

Tondelzoeker
Wij zijn 2 gepensioneerden, wonnende in Erwetegem, er staat wel degelijk een E tussen de w en t. Wij zouden het prettig vinden om ideeen uit te wisselen omdat we steeds in zijn omiets nieuws te proberen. onze hobby's zijn; mijn vrouw geeft les als hondeninstructeur en ik houd me bezig met de beurs. Als er soms iemand vragen heeft dan beantwoorden we die graag en hoop op veel plezier hier.

Welkom!

Welkom

Welkom en veel plezier hier.

En investeringen in nieuwe bbq spulletjes is altijd een goed idee, toch? 😬😬🧐

welkom bij het genootschap.

Welkom hier ,
Kan niet uit jullie verhaal opmaken dat jullie iets hebben met bbqen .?
Of heb ik het mis ?😁

Welkom cisco, toevallig weet ik Erwetegem liggen, een van mijn collega's is van Erwetegem.
Zij gaat met haar hond Fenna ook naar een hondenschool, misschien kent je vrouw haar wel.
Alvast welkom op het forum en veel BBQ-plezier!

Kan niet uit jullie verhaal opmaken dat jullie iets hebben met bbqen .?
Ik zie het ook niet staan.
Hebben jullie wel een BBQ?

Bij de naam Cisco denk ik aan dat verschrikkelijke vak op school (ICT), hersendodende stof, ontzettend saai (achteraf kwam het door de leraar).
Gelukkig ver achter me gelaten, denk dat @mrooding hier ook wel herinneringen aan heeft.

Ik zie het ook niet staan.
Hebben jullie wel een BBQ?

Bij de naam Cisco denk ik aan dat verschrikkelijke vak op school (ICT), hersendodende stof, ontzettend saai (achteraf kwam het door de leraar).
Gelukkig ver achter me gelaten, denk dat @mrooding hier ook wel herinneringen aan heeft.
Zeg je nou dat je niet genoten hebt van CCNA? Lekker pielen met wireshark.. Bijna net zo leuk als bbqen :p

Welkom @cisco!

Terug
Bovenaan Onderaan