Beef en Steak

Voorstelling

• Onderwerp starter Onderwerp starter BailleulB
  • Startdatum Startdatum
B

BailleulB

Gast
Hallo iederen,

Mijn naam is Bruno, 29jaar, en ik ben al geruime tijd bezig met barbeque. Ik heb  helaas altijd gewerkt via direct grillen, maar vind barbequen altijd fijn; hoe meer hoe beter. Ik ken eigenlijk niemand die rookt of indirect grillt. Enkel al gerookte paling en koudgerookte zalm gegeten. En ribeye op de BGE op restaurant.

De laatste tijd ben ik mij enorm aan het verdiepen in indirect barbequen, smoken, ect na de aanschaf van smokey goodness. Hier heb ik echter voorlopig nog geen materiaal voor.

De bedoeling is om binnenkort een Weber Master Touch GBS 57 Special edition (RVS) aan te schaffen om te beginnen met indirect grillen en roken.
Ik ben hier terecht gekomen door informatie te zoeken over het maken van een eigen UDS. En dat heb ik meer dan genoeg gevonden.
Eind deze week ga ik al achter mijn 200l vat  :-*

Ondertussen zit ik al klein weekje iedere dag op het forum rond te kijken en begint het steeds meer te kriebelen.
Daar ik zelf ook redelijk handig ben zou ik naast de UDS, ook een offset smoker willen maken. Dit echter meer in de toekomst.
Ook had ik graag een Kamado aangeschaft, maar gezien de prijs en mijn leeftijd zal dit ook niet voor meteen zijn  :(
Ik twijfel alvast tussen de Primo Oval en Kamado Joe II :D

Ik heb al enorm veel geleerd van hier een beetje rond te kijken, en ben alvast enorm enthousiast om hier nog meer te leren. Jullie zullen in elk geval nog genoeg van mij horen, want aangezien ik een beginner ben zal ik nog genoeg vragen hebben (indien ik ze niet zou vinden op het forum)

Tot binnenkort !!

Welkom bij ons gezelschap van zeer fanatieke bbq liefhebbers.
Ik weet zeker dat je hier veel info en antwoorden op je vragen gaat vinden gaat vinden.
Succes met de bouw van je UDS.

Grts,    Hans.

Van harte welkom hier op dit mooie forum.
Veel leesplezier toegewenst.

welkom!
De 57er  is een geweldige allrounder.

Welkom!

hoi Bruno,
welkom bij dit edele genootschap

Terug
Bovenaan Onderaan