Beef en Steak

Voorstellen

Klaske68

Vuurmaker
Hallo ik ben Klaske ben 46 jaar en ben al een tijd bezig met het roken van allerlei soorten vlees ganzenborsten wildzwijnhaas zalm forel wilde zeebaars beef yerky drogen etc etc zowel warm als koud. Ik doe dit in een RVS rookkast type Livorno 45x45 omdat ik het low en slow cooking ook wel interessant vind en eigenlijk alles wel wat klaar gemaakt kan worden op hout gestookt of kolen heb ik sinds gisteren er een Big Green Egg Large erbij gekocht.
Kijken of het vandaag nog wat word om deze in te wijden lijkt mij wel een leuke datum maar het is buiten wel verrekte koud

Klaske, welkom en veel plezier met je BGE.

hoi Klaske,
welkom bij dit edele genootschap

Welkom Klaske! En het is nooit te koud voor de barbecue.

Welkom Klaske, veel plezier en inspiratie gewenst hier!

Welkom! Hier ook net een paar dagen een Large ei onder de overkapping. Ik heb net voor de komende dagen een BGE  menuutje gemaakt en ga me helemaal uitleven haha.
Jij ook veel plezier van je ei!

Hoi Klaske, welkom bij het BBQ Genootschap

Lin zei:
Welkom! Hier ook net een paar dagen een Large ei onder de overkapping. Ik heb net voor de komende dagen een BGE  menuutje gemaakt en ga me helemaal uitleven haha.

Volgens mij kwam ik jou ei al tegen met die vlotte vriend die de tafel in elkaar flanste

Lin zei:

Volgens mij kwam ik jou ei al tegen met die vlotte vriend die de tafel in elkaar flanste

Haha jazeker. De drukke dagen zijn nu eerst voorbij en ik ga eens goed gebruik maken van mijn mooie tafeltje!

Van harte welkom Klaske!!

Terug
Bovenaan Onderaan