Beef en Steak

Voorstellen

denyos

Tondelzoeker
Beste BBQgenoten,

Na hier al regelmatig rond geneusd te hebben, werd het toch wel eens tijd om een account aan te maken en mij daarmee kenbaar te maken :)
Ik ben Dennis, 39 jaar oud en sinds een jaartje of 4 wat serieuzer aan het barbecuen op een Weber Smokey Mountain (47cm). Daarnaast heb ik nog een Weber gas BBQ voor het snelle grilwerk en we hebben ook nog een Ooni Karu 16 in de tuin staan. Dus in plaats van 1 alleskunner is de collectie in de loop der jaren steeds wat gegroeid met aparaten voor specifieke doelen. Op de verlanglijst staat nog wel een keer een mooie komado, maar eigenlijk is er vrij weinig dat ik met deze combinatie niet kan bereiden.

Ik kijk er naar uit om dit jaar nog wat actiever met barbecuen aan de slag te gaan en hier ideeën, tips en ervaringen op te doen en te delen.

Welkom Dennis!

Welkom Dennis!

Nieuwe bbq of kamado is natuurlijk altijd de afweging waarom wil ik een nieuwe.
Kan ik bepaalde dinge nu niet of minder gemakkelijk.

Als je veel low&slow sessies doet is een kamado mooi stabiel en zuinig in zijn verbruik.

Hoi Dennis, welkom bij het Genootschap

Van harte welkom bij het Genootschap!

Bedankt voor het warme welkom.
Dit weekend gelijk de WSM goed schoongemaakt en beide dagen een lekkere snack gemaakt (frikandel burnt ends en moink bals)

IMG_5184.jpeg

IMG_5189.jpeg

Dennis, welkom bij de club.

Welkom Dennis! Mooie combi. Hiermee zit je ruim in de mogelijkheden. Wat dat betreft zal een kamado niet meteen wat toevoegen.
Het is ook wat je wilt / leuk vindt.

Terug
Bovenaan Onderaan