Beef en Steak

voorstellen

foxmen

Tondelzoeker
hallo
ik ben gertjan en samen met mijn vrouw wonen we al weer een tijdje aan de costa del sol. de zomermaanden ontvluchten we de hitte en het watertekort en verblijven we in ons chalet in nederland, in nederland bbq ik meerdere malen per week en ik hoop hier veel te leren van jullie, het plan dit jaar is om een buitenkeuken te maken waar onze weber inpast.

Hoi Gertjan, welkom bij het Genootschap.

Welkom Gertjan! Leuk om te horen! Echter in Nederland komt ook steeds vaker watertekort hoor:P
Dank je wel. Echter bij ons staan we in de zomermaanden op water rantsoen, na elf uur s avonds geen waterdruk meer, sommige dorpen maar eens in de drie dagen water, plantsoenen mogen niet meer besproeid worden, zwembaden behalve de hotels zijn gesloten, etc etc, in Nederland is een netwerk probleem maar volgens mij valt er nog genoeg regen, wij hebben vorig jaar ongeveer 10x regen gehad

Dank je wel. Echter bij ons staan we in de zomermaanden op water rantsoen, na elf uur s avonds geen waterdruk meer, sommige dorpen maar eens in de drie dagen water, plantsoenen mogen niet meer besproeid worden, zwembaden behalve de hotels zijn gesloten, etc etc, in Nederland is een netwerk probleem maar volgens mij valt er nog genoeg regen, wij hebben vorig jaar ongeveer 10x regen gehad
Welkom Gertjan!

Dus voor een mooie ibercoham kan jij wel wat aanbevelen ^^?

Terug
Bovenaan Onderaan