Beef en Steak

Voorstellen

Wilco

Tondelzoeker
Berichten
2
Hey,

Ik ben wilco kom uit Arnhem en heb nu 2 jaar een grill guru large. In mijn accessoires pakket zit een spit met skewrack en flatrack. Breid graag het pakket nog uit met een gietijzeren rooster en plancha. Maak van alles op de bbq van low and slow tot aan pizza's. Nu is mijn dome thermometer helaas kapot en ben ik hier terrecht gekomen voor advies :). Ik zit namelijk te twijfelen over een digitale maar ben bang dat hij de hitte niet aan kan die vrijkomt bij de pizza's bakken.
 
Welkom Wilco,
Mooi pakket heb je! Ik gebruik de dome onbewust heel veel. Het meest namelijk als indicator.

Veel plezier hier op het Genootschap

Groet Marten
 
Welkom Wilco!
 
Welkom Wilco!

De grill guru Dome thermometer kost toch niet zoveel? waarom zou je hem niet vervangen?
Nieuw zijn ze max 30 euro
 
Bedankt allemaal, gaat zeker lukken hier!

@Veluwse Bob dat klopt inderdaad, je hebt alleen ook een digitale, vraag mij alleen af of die de temperatuur aan kan van de pizza's veel analoge dome thermometer gaan maar tot 300 graden waarbij de pizza deze ruim wordt overschreden. Kan zo'n digitale het aan en kan een analoge dat ook aan die maar tot 300 graden gaat? Ik zie namelijk wel mooie die tot 300 graden gaan, een enkele gaat tot 450 graden. Voor de pizza heb ik de thermometer niet nodig maar wil niet dat die kapot gaat. Daarnaast heb ik genoeg thermometers maar vindt het wel fijn om zonder gedoe snel de dome temperatuur te zien.
 
Bedankt allemaal, gaat zeker lukken hier!

@Veluwse Bob dat klopt inderdaad, je hebt alleen ook een digitale, vraag mij alleen af of die de temperatuur aan kan van de pizza's veel analoge dome thermometer gaan maar tot 300 graden waarbij de pizza deze ruim wordt overschreden. Kan zo'n digitale het aan en kan een analoge dat ook aan die maar tot 300 graden gaat? Ik zie namelijk wel mooie die tot 300 graden gaan, een enkele gaat tot 450 graden. Voor de pizza heb ik de thermometer niet nodig maar wil niet dat die kapot gaat. Daarnaast heb ik genoeg thermometers maar vindt het wel fijn om zonder gedoe snel de dome temperatuur te zien.
Helder!

Lijkt me stug dat je dome ver boven de 450 graden uit gaat komen mits jij een directe verbinding hebt met mount doom van LOTR 🤣

Betreft de digitale dome temp,
Deze geeft aan max 400 graden Digi dome temp.
Volgens mij zijn mensen wel content met HerQs of iemand een andere ervaring?
 
Zou voor de dome voor een analoge gaan.
Minder kwetsbaar.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan