Beef en Steak

Voorstellen

Waterski

Tondelzoeker
Even voorstellen, ik ben Stefan, 32 jaar, woonachtig in Eemnes, al een jaar of drie in het bezit van een Weber Master Touch 57cm. Grote liefhebber van bbqen (maar das logisch op dit forum ). Eigenlijk maak ik van alles op mn weber, (pizza's, spareribs, kip, gerookte zalm, koudgerookte kipfilet, short ribs, pulled pork maar vaak ook de bijgerechten), daarnaast vind ik het ook leuk om in de bbq of in open vuur met mijn Dutch Oven te 'spelen', naast gebruikelikke stoofpotjes heb ik er ook al brood in gebakken en in gefrituurd.

Heb me aangemeld op het forum om de tips en tricks van andere bbq'ers zelf toe te passen en daarnaast vooral inspiratie op te doen zodat ik nieuwe dingen uit kan proberen.

Bijgaand een fotootje van mijn 'buitenkeuken', de droom is nog altijd een echte buitenkeuken maar daar moet dan gelijk een ander huis bij haha.
b383fd22eabb3a5e825ac9a155280ecf.jpg

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

Hoi Stefan,
welkom bij het Genootschap, een spartaanse opstelling, niks mis mee.
Ik BBQ al 10 jaar met een eenvoudig overkappinkje, wint echt niet de schoonheidsprijs, maar ik sta droog.

Welkom hier
Niks mis met deze opstelling hoor

Prima voor elkaar, je eet er blijkbaar lekker van, grote buitenkeuken maakt het niet lekkerder heel veel plezier hier

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan