Beef en Steak

Voorstellen

Jasper80

Tondelzoeker
Hoi, ik ben Jasper en lid geworden van het genootschap om info op te doen. Ik ben ip zoek naar een american smoker om veel low and slow op te bbqen. Ik bbq regelmatig met twee vrienden grote stukken vlees en we proberen veel uit. Van hele big smokey goodness boek 1 style tot een eigen spit bouwen om wild zwijn gaar te maken. Ik hoor graag als jullie een goede american smoker weten voor het liefst ruim onder de €1000.
B7DEA55E-3AD7-4236-A439-398D4A1807A3.jpeg

Hoi Jasper,
welkom bij het Genootschap

Jasper, welkom bij de club.
Smokers heb je on vele soorten en maten. Wat bedoel je met een Amerikaanse smoker? Een offset smoker, een vault, een WSM een keramische. Met alle kan je Amerikaans low and slow barbecueën.

dag Frits, bedankt voor je welkom.
Je hebt gelijk, low and slow kan natuurlijk op de meeste hardware. Tot nu toe doe ik dat op een weber van 8 jaar oud. Ik ben op zoek naar een offset smoker van degelijke kwaliteit. Ik denk dat dat betekent dat het staal minimaal 4 mm moet zijn maar ik ben benieuwd wat mensen hier daarover denken.
Groeten Jasper.

Jasper, welkom bij de club.
Smokers heb je on vele soorten en maten. Wat bedoel je met een Amerikaanse smoker? Een offset smoker, een vault, een WSM een keramische. Met alle kan je Amerikaans low and slow barbecueën.

Terug
Bovenaan Onderaan