Beef en Steak

Voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rijo
  • Startdatum Startdatum
R

Rijo

Gast
Dag mensen,

Ik ben Having en ben momenteel een volledige n00b wat barbecue?n betreft.
Mijn vrouw, Mari?t, en ik zijn in aanraking gekomen met echt bbqen door een collega van mij en een keer een aflevering op tv waar ze geweldige spareribs aan het maken waren.

Wij willen dit ook en hoe kun je dat nou beter doen dan het maar gewoon doen  :P.
Voor onze nieuwe uitdaging hebben we een nieuwe bbq aangeschaft. De hudige bbq is een Weber Smokey Joe. Leuk voor een worstje direct grillen, maar zie me daar nou niet direct een hele kip op indirect grillen. De nieuwe Q is een OTP57. Ik vermoed dat we daar de komende jaren mee vooruit kunnen.

Hopelijk kunnen we uiteindelijk net zulke heerlijke dingen maken als ik hier al veel gezien heb.

Hoi Having (en indirect Mariet) A;s je hier ff rondhangt dan is dat noob er zo vanaf  ;) Je OTP is iig een mooie aanschaf daar zal je veel plezier van hebben !

Having, welkom bij het BBQ Genootschap,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe barbecue, daar kan je heel veel lekkere gerechten mee maken. Kijk lekker rond en stel vooral vragen.

hoi Having,
welkom op dit edele genootschap,
met de nieuwe bbq kunnen jullie wel even vooruit, kijk rustig rond en stel je vragen.
1 klein dingetje, spare ribs niet voorkoken hoor  ;)

Welkom en veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Welkom Having, en Mari?t

Met een OTP57, kan je heel veel lekkere avonturen beleven hoor  :)

Mac

Dank jullie wel allemaal. Ben blij dat jullie het in ieder geval allemaal zien zitten :) . Ik ga eens zoeken naar een gerecht dat ik als eerste kan gaan klaar maken op mijn Q.

Ha Having ( wat een bijzondere naam, waar komt die vandaan?) welkom hier, en Mari?t ook gezellig dat je er bent!

Hoi Having,

Van harte welkom bij het Genootschap, mijn 57 OT brandt al 7 jaar naar volle tevredenheid, dus je kunt even vooruit ;)

Mijn naam komt uit het noorden. Niet een echt veel voorkomende naam. In de familie vaker gebruikt, daarbuiten een aantal keren gezien, maar niet al te vaak.

Rijo zei:
Mijn naam komt uit het noorden. Niet een echt veel voorkomende naam. In de familie vaker gebruikt, daarbuiten een aantal keren gezien, maar niet al te vaak.

Ok, weer iets geleerd! Dank je wel.

Terug
Bovenaan Onderaan