Beef en Steak

Voorstellen

ellenblokhuis

Kooltjesharker
Vanuit het Noorden een nieuweling op het forum. Bijna 36, moeder van 2 jongens en getrouwd met een bbqfanaat. De taakverdeling in huis is prima geregeld, ik regel het culinaire werk en mijn man bereidt het op onze Weber 57cm gold. Samen met 2 andere stellen hebben we ook nog een WSM 57cm. Spare ribs, roasts, beercan chicken, zalm op plankje, picanha's (wagyu en gewoon), US burgers en ook de wagyu burgers komen hier ieder weekend wel voorbij. Bij -20 afgelopen winter de ribroast gedaan, dat was het summum. Gisteren slakken, gamba's en daarna zalm op plankje van Noskos gedaan. Vandaag nog geen idee, maar het gaat vast goedkomen. Ik vermoed broodjes US burger! Ik laat onze bakker altijd een voorraadje buns maken van 14cm. Tip? Groet, Ellen

Hoi Ellen,

Van harte welkom bij het Genootschap! Leuk dat jullie er met z'n allen zo mee bezig zijn, denk dat je je hier wel thuis zult voelen :)

Suggesties voor vandaag? Onze maandelijkse uitdaging kun je nog net mee pikken: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=1808.0

welkom Ellen,

welkom op dit edele genootschap, ullie zijn al goed bezig zo te zien, kijk rustig rond, stel je vragen en wie weet kunnen we ook nog van jullie leren.

Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.

Welkom op dit schitterende forum! Zo te lezen ben je erg fanatiek en leuk om te lezen dat je een WSM deelt, dat is best een goed idee... Maar pas op! Als je op dit forum zit ga je steeds vaker BBQ'n en voor je t weet staat de WSM dagelijks aan ;)

Ha Ellen, gezellig dat je er bent, en het klinkt allemaal heel hoopgevend!

Hoi Ellen, welkom en veel plezier hier.

Ellen, welkom bij het BBQ Genootschap, het BBQ virus is al goed genesteld ;)

Welkom Ellen en veel inspiratie gewenst hier

Terug
Bovenaan Onderaan