Beef en Steak

Voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter gjleusink
  • Startdatum Startdatum
G

gjleusink

Gast
Hoi, Gerrit-Jan uit Hengelo Overijssel. Sinds een aantal jaar in het bezit van een Weber 57cm. Echter pas vorig jaar een start gemaakt met de meer uitdagende recepten. Dit jaar lijkt het al helemaal los geslagen te zijn. In de winter door gebbq'd, en sinds de eerste week van Maart geen enkel weekend onbenut gelaten om recepten uit te proberen van Jord Althuizen en het grote Weber BBQ boek. Ik heb een tamelijk goedkope slager gevonden met goed vlees in de omgeving van twente en dit maakt de bbq koorts alleen maar heftiger. Morgen staat Tbone steak van het Angus rund op het menu. En volgende week staat een dag gereserveerd voor pulled pork. Ik hoop hier mijn resultaten en mijn bevindingen te kunnen delen en natuurlijk van jullie expertise ook wat op te steken.

Tevens heb ik wat ideetjes met een ander om dit zomer naar recept van Jord Althuizen een Pig on a spit te doen en een hilbilly hog roast.

Groet'n uut twente!

Welkom mede-tukker :)
Welke slager is het?

Welkom!

SilverFox zei:
Welkom mede-tukker :)
Welke slager is het?

Hoi,
Herman Eppink uit Winterswijk en Neede. Levert gratis in de achterhoek en twente. Momenteel een belachelijk goedkoop aanbiedingspakket in de verkoop.

Top, dankjewel!

Terug
Bovenaan Onderaan