Beef en Steak

Voorstellen

klatser

Tondelzoeker
Morge,

Mijn naam is Niels (klatser).
Zoals verzocht zal ik me ook even voorstellen. Zal niet de grootste poster worden op dit forum, maar na even wat gerechten bekeken te hebben toch ge?nteresseerd geraakt, en als je dan een reactie wilt plaatsen is het uiteraard wel handig als ze weten wie je bent.

Mijn zwager Abram (BramBBQ.nl) heeft mij aangestoken tot het bbqen.
Ik heb eerst zelf een bbq gemetseld, maar dat bleek een grote grill te zijn, ook niet verkeerd, maar gecontroleerd een stukje vlees bereiden op een grill valt erg tegen. Na een smokey Joe toch de stap gezet naar een Weber One-Touch Premium 57 waar echte stukken vlees op kunnen. De hardware is dus in order.

Net als Abram ook maar een website opgestart: www.rtlniels.nl/bbq/
De gerechten zijn niet zo bijzonder en origineel als die van Abram, maar het is een verzameling van gerechten die ik vaak door geef aan andere. Tegenwoordig zeg ik gewoon kijk maar op mijn site.

Naast barbecuen is fotografie ook een hobby van mij www.rtlniels.nl/foto/
Eten ziet er snel minder lekker of zelf giftig uit op foto's door slechte kleuren.
Ik probeer hier dan ook extra aandacht aan te besteden wat ik niet heel onverdienstelijk doe al zeg ik het zelf.

Ik hoop veel te leren en te delen op dit forum.

Groeten, Niels

Hallo Niels,

Welkom bij het Genootschap en veel (leer-)plezier hier.

Hoi Niels,

Van harte welkom bij het Genootschap! En als je het geleerd hebt van Bram dan zit het allemaal wel snor met je barbecue kunsten :D
Ben reuze benieuwd naar je foto's.

hoi Niels,
Welkom op het genootschap, kijk rustig rond en laat ons genieten van je foto kunsten  :)

Niels welkom bij het Genootschap!

Het hoeft echt niet bijzonder of speciaal te zijn wat je op de barbecue maakt. Als je er maar plezier in hebt en het lekker vindt dan ben je al een heel eind.

Heb even naar je BBQ site gekeken Niels, en zou het op prijs stellen als je je eigen foto's gebruikt (die bij je langzame beer can chicken is van mij) en je eigen teksten. Het hele MOINK Ball verhaaltje is van bij geknipt en geplakt en een klein beetje aangepast daar waar dingen op mij sloegen, en de basic rub is ook zo bij mij vandaan, goed je hebt hier en daar wat weggelaten, maar niet genoeg.

Als webdesigner weet je wel hoeveel tijd en moeite er in zoiets gaat zitten en dat het niet leuk is als dingen waar jij hard op hebt zitten werken opeens ergens anders staan. Ik zou het dus fijn vinden als je je eigen foto's en tekst gebruikt en van die van mij afblijft ;)

Uiteraard,

Bedankt voor de moeite.
Is idd niet de bedoeling en gaan we aanpassen, maar moest eerst het recept en inspiratie ergens vandaag halen.
Heb inmiddels alles zelf geprobeerd en zal dat erop gaan zetten.

Dank je wel!!

Welkom Klatser

Welkom op dit genootschap forum :)

Terug
Bovenaan Onderaan