Beef en Steak

Voorstellen SandyMan

SandyMan

Gerijpt
Ola,

Ik ben Sander (27) en ben vorig jaar begonnen met fanatiek(er) barbecueen op een Weber Master Touch 57.
Daarvoor had ik een Weber 47, een standaard versie, van the good old days.
Tegenwoordig heb ik ook nog een Smokey Joe, wel leuk op vakantie.

Ik maak veel complete gerechten, dus denk aan een AVG-tje (Aardappels groente vlees/vis) om gewoon een mooi voedzaam bord eten te hebben
Maar zal mijn 'recepten' opsplitsen.

Mijn vriendin is vegetarisch, zelf ga ik bewust om met vlees, maar lust ik het uiteraard wel graag.
Ze eet af en toe wel vis, maar daar hou ik dan weer niet van (Lees; ik probeer het te leren eten).
Hierdoor heb ik vaak een extra uitdaging in een goede maaltijd te cre?ren van de Weber, wat lekker moet zijn voor ons beiden.
Bijna elk low-and-slow gerecht zal ik bijvoorbeeld wat mensen moeten uitnodigen omdat je zoiets niet doet voor 1 persoon.

Toen ik zag dat de vegetarische sectie hier wat klein was, zag ik mijn kans schoon om daar een goede naam te maken voor mijzelf.
Hopelijk kunnen jullie waarderen dat ik van plan ben die sectie met 'door-een-vlees-eter-goedgekeurde-gerechten' uit te breiden.

Ik denk dat dat het wel was voor de voorstelling..
Misschien wel leuk om nog wat vorige 'cooks' erin te gooien, dan krijgen jullie een idee;

Moink Balls (Volgens Weber.nl recept):

Bruchetta met tomaten salsa (voorgerecht)

Gegrilde Pasta saus (gegrilde ui, gegrilde tomaten en gepofte knoflook)

Varkenshazen met bbq rub, omwikkeld met spek

Chiptole gehaktstaaf omwikkeld met spek

Aardappelsalade (noskos)

Sander, dat ziet er allemaal heerlijk uit, welkom bij de club.

Hoi Sander,
welkom bij het Genootschap

Welkom Sander hier op dit mooie forum  :)

Van harte welkom bij het Genootschap!

Terug
Bovenaan Onderaan