Beef en Steak

Voorstellen LeoG

• Onderwerp starter Onderwerp starter LeoG
  • Startdatum Startdatum
L

LeoG

Gast
Hallo,

Mijn naam is Leo Groeneveld en ik woon in Tilburg. Omdat we nu BBQ-loos zijn willen we deze zomer een BBQ gaan aanschaffen en hiervoor willen we van tevoren (deze keer wel :) ) informatie inwinnen over wat voor ons het beste is om te kopen.

We hebben al een aantal alternatieven in gedachten nl. betonnen BBQ, een kogel BBQ of de go anywhere BBQ. De laatste was mijn eerste keus maar ik heb al gezien dat daar een stalen rooster bij zit dat roest en dat er mensen zijn die daar een GrillGrate op leggen. Ik wil eigenlijk een ding aanschaffen en klaar zijn. Genoeg om uit te zoeken dus.

Vandaar mijn inschrijving op dit forum.

mvg,

Leo

Welkom Leo, bij de WGA zit een Chrome rooster die in mijn geval nog geen enkele roest vertoond en is een goede keuze, maar ik denk dat je met bv een weber kogel bbq wat meer mogelijk heden hebt ivm de opervlakte van het rooster.

Welkom, Leo!

Welkom!
Iets aanschaffen en daarna klaar zijn..... Succes daarmee. Hebben de meesten hier geprobeerd, maar om ??n of andere vage reden komt er toch steeds iets bij :D

SilverFox zei:
Welkom!
Iets aanschaffen en daarna klaar zijn..... Succes daarmee. Hebben de meesten hier geprobeerd, maar om ??n of andere vage reden komt er toch steeds iets bij :D

Maar wie weet ben jij wel degene waar onze partners op zitten te wachten, dat we dat ("klaar zijn" met kopen) van jou kunnen leren.  =)) =)) =)) =))
Dus welkom Leo en heel veel plezier op dit mooie en leerzame forum.

hoi Naamgenoot,
welkom bij dit edele genootschap.

is nogal een verschil, een betonnen bbq, kogel of WGA, succes met je zoektocht  :)

RvH6511 zei:
SilverFox zei:
Welkom!

Maar wie weet bij jij wel degene waar onze partners op zitten te wachten, dat we dat ("klaar zijn" met kopen) van jou kunnen leren.  =)) =)) =)) =))
Dus welkom Leo en heel veel plezier op dit mooie en leerzame forum.

+1
Wat is er nou leuk aan om niets meer aan te hoeven schaffen, er is zoveel leuks te koop op dit gebied en lezend op ons forum kom je soms wel eens gerechten tegen die je ook best wel eens zou willen maken maar waar je dan net niet de spulletjes voor hebt.  :D !

Dus ga je die aanschaffen.  :D !

Welkom bij dit genootschap. Toen ik je stukje las over het "aanschaffen en klaar zijn" ben ik even in m'n schuur gaan kijken. Ik heb het niet gered in ieder geval.
Grz.

Marcozld zei:
Welkom bij dit genootschap. Toen ik je stukje las over het "aanschaffen en klaar zijn" ben ik even in m'n schuur gaan kijken. Ik heb het niet gered in ieder geval.
Grz.
Dat valt onder het uitgebreide accessoire pakket

Welkom Leo, veel succes met je zoektocht

Terug
Bovenaan Onderaan