Beef en Steak

Voorstellen: Hier ben ik dan

Matsu133

Tondelzoeker
Hallo BBQ liefhebbers!

Al een tijdje kijk en lees ik mee op dit forum. Dus het wordt tijd dat ik mezelf voorstel. Ik ben Wouter aka Matsu133 36 jaar, ben nu sinds 1,5 jaar fanatiek aan het bbq’en.

Aangestoken met het bbq-virus door twee vrienden die allebei in het bezit zijn van een kamado. Sinds corona en rondom de zwangerschap van onze eerste dochter steeds meer aan het koken geslagen. Ik merkte dat ik dit steeds leuker begon te vinden en ook de interesse in BBQ groeide. Toen ons gezin twee jaar geleden ging verhuizen naar een rijtjes huis met een tuin moest het er maar eens van komen.

Dus de zoektocht begon en ik kwam uit bij een Bastard Large. Uiteindelijk een mooie urban aangeschaft via een deal van Beef Exclusief.

Gerechten die ik tot nu toe gemaakt heb zijn.
- Spareribs 3-2-1 (meerdere keren)
- Pulled pork
- Zalm op cederhout
- Monikballs
- Picanha
- Tomahawk met cowboy boter
- Smash burgers
- Beer can chicken
- Porchetta gevuld met pistache (deze kerst)

Inspiratie en recepten haal ik veelal van diverse YouTube kanalen zoals Noskos, Ralph de Kok, Pitmaster X & Nasq BBQ. Via Marcel kwam ik ook op dit forum terecht.

Ik vind het heerlijk om door jullie verhalen te scrollen en de ervaringen te lezen wat handig is en wat niet. Hopelijk kan ik jullie ook nog inspireren met een leuk recept of ervaring.

IMG_7323.jpeg
IMG_7133.jpeg

IMG_7670.jpeg

Welkom op het forum! Al mooie gerechten zo!
Altijd leuk om een mede basterd te zien!

Welkom, welkom.
Je bent al goed los gegaan. Ziet er prima uit.

Welkom Matsu. Lekker bezig al! Veel plezier!

Welkom Wouter!

Terug
Bovenaan Onderaan