Beef en Steak

Voorstellen en gelijk een Bastard vraag

Sjoerd

Tondelzoeker
Goedenavond allen!

Ik ben Sjoerd, woon in Vleuten, mag al jarenlang graag barbecuen op allerlei manieren maar toch wel met een voorliefde voor Amerikaans low&slow. Een stuk of wat jaren heb ik mogen genieten van een offset smoker van Duitse makelij, behoorlijk stevig plaat materiaal maar ook daar kwam na stevig gebruiken roest en afbladdering in. Tijd voor wat nieuws!

Nu een Bastard Urban Large aangeschaft, supermooi apparaat, maarrrrrrr.... Ik zet enorme vraagtekens bij deze onderste luchtschuif. Zouden mede Bastard eigenaren dit filmpje willen bekijken en laten weten hoe de situatie bij hun is?
Alvast dank!!

Hallo Sjoerd, welkom. Wat een speling zeg. Kan me niet voorstellen dat het luchtdicht is. Ik had ook een beetje speling, maar dat is weg gegaan door het vele gebruik. Bij jou zie ik dat niet gebeuren. Filmpje al naar The Bastard gestuurd? Zou er niet mee akkoord gaan.

Goedenavond allen!

Ik ben Sjoerd, woon in Vleuten, mag al jarenlang graag barbecuen op allerlei manieren maar toch wel met een voorliefde voor Amerikaans low&slow. Een stuk of wat jaren heb ik mogen genieten van een offset smoker van Duitse makelij, behoorlijk stevig plaat materiaal maar ook daar kwam na stevig gebruiken roest en afbladdering in. Tijd voor wat nieuws!

Nu een Bastard Urban Large aangeschaft, supermooi apparaat, maarrrrrrr.... Ik zet enorme vraagtekens bij deze onderste luchtschuif. Zouden mede Bastard eigenaren dit filmpje willen bekijken en laten weten hoe de situatie bij hun is?
Alvast dank!!
Totaal niet druk om maken,
Makkelijk op te lossen.
Rechts de boutjes eruit draaien het plaatje eruit schuiven en het plaatje wat rechter buigen, ze horen links en rechts wat aan te lopen tegen de sponning.
En welkom hier .

Hi Sjoerd, Welkom!

Welkom Sjoerd!

Zit best wat speling op ja maar zou Rdj zijn tip even opvolgen.
Klinkt echt een 30 seconde werkje 😄

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Welkom Sjoerd!

Ik begrijp de tip van @Rdj maar betwijfel of zoveel wel de bedoeling is.

Laat ik het anders formuleren, als ik een deftige kamadowagon koop, is het dan de bedoeling dat ik met enige regelmaat de wielen weer in het spoor zet? 😉

Welkom Sjoerd!

Ik begrijp de tip van @Rdj maar betwijfel of zoveel wel de bedoeling is.

Laat ik het anders formuleren, als ik een deftige kamadowagon koop, is het dan de bedoeling dat ik met enige regelmaat de wielen weer in het spoor zet? 😉
Denk niet dat het plaatje iedere keer weer terug buigt ,maar zo uit de fabriek is gekomen .
Dus eenmalig buigen is het opgelost.

Goedenavond allen!

Alvast dank!!
Oh was jij dat met die herrie. Hahaha welkom mede vleutenaar

Blokje hout en een hamer en je kunt dat randje netjes strakker tikken. Maar dat is geen officieel advies en op eigen risico 😉

Dit hoort natuurlijk niet en ik zou het even bij je dealer neerleggen. Als die het niet oplost kun je altijd nog naar Bastard.

Terug
Bovenaan Onderaan