Beef en Steak

Voorstellen en een vraag

Kaper

Tondelzoeker
Goedemorgen. Mijn naam is Bas, 47 jaar en een regelmatige barbecuër. Begonnen met een Weber 57 cm, en een Weber Go anywhere voor erbij en onderweg. Ivm jonge kinderen ongeveer 14 jaar geleden overgestapt op een weber gas bbq. Hoewel die het nog doet, is hij al wat ouder en kijk ik voor een kamado. Wellicht kunnen jullie mij helpen met het maken van een juiste keuze. Ik wil graag een kamado L. In eerste instantie dacht ik aan the Bastard tot mijn lokale slager mij attendeerde op de Grizzly grill die ook goed schijnt te zijn en wat gunstiger qua prijs is. Wie heeft hier ervaring mee? Is dit aan te raden?
Al kijkende op internet zie ik zojuist een Bastard L compleet model 2021 voor een scherpe prijs staan (€1099) Dan kriebelt dat weer. Iemand tips? Dank ☺️🔥

Bas, welkom bij het genootschap

Lees vooral dit topic eens door.

Grill Guru is ook een merk dat gunstig is voor de portemonnee en daar lees ik hier veel minder slechte ervaringen over, terwijl er volgens mij wel een behoorlijk aantal leden van 1 in het bezit zijn

Welkom Bas!

Welkom bas ,succes met je keuze

Lees vooral dit topic eens door.
Welkom Bas.
Er is inderdaad al veel over de Grizzly gesproken hier. Dat draadje is de moeite waard om te lezen. Zelf heb ik verleden jaar ook lang getwijfeld over de Grizzly, maar uiteindelijk mijn budget hoger bijgesteld en voor een Kamado Joe gegaan.
Sterkte met je beslissing.

Welkom hier en kan zelf je de Grill Guru L zeker aanbevelen als alternatief voor de Grizzly!

Dank voor alle reacties. Nadat ik vanochtend de Grizzly en de Bastard heb gezien, ben ik toch voor de Bastard gevallen. Hoop hem van de week te krijgen.

Goeie keuze , heb hem zelf nu een half jaar en wekelijks in gebruik en ik vind hem geweldig .
Veel plezier er mee .😄

Welkom Kaper, veel plezier en inspiratie hier!

Welkom

zelf zit ik nu ook te kijken. Ik vond de urban chef large van intratuin de beste. je hebt namelijk halve plate setters en ook verstelbare hoogte. Zelf twijfel ik aan de kwaliteit maar grill guru vond ik nou er niet uit springen en voor de 1000 vond ik het de basterd ook niet waard. Misschien heeft iemand feedback op de intratuin urbanchef. die deze al gebruikt

Terug
Bovenaan Onderaan