Beef en Steak

Voorstel Peter als nieuw lid

Landpeter

Tondelzoeker
Dank jullie wel om mij toe te voegen. Ik ben Peter en heb sedert een jaar of 8 het plezier om regelmatig de BBQ eens aan te steken. Alles is begonnen met een tweedehands Barbecook, tegenwoodig gekend als een Loewy 50 maar dan van het vorige model. Hierop heb ik heel veel gegrild en nog steeds. Ik vind het echt een heerlijk toestel. Snel aan en snel aan het bakken/grillen. Heerlijk als je snel aan tafel wilt zitten. In de zomer was dit 3 a 4 keer per week vaak.
Sedert een jaar of 2 heb ik ook een weber master touch premium gekocht omdat ik wel eens ribbetjes 3-2-1 wou maken, beercan chicken, pizza's bakken (tot nu toe altijd een ramp met plakkend deeg enzo), paella,... Recent mij een spit/rotisserie bij gekocht voor op de Weber en uitkijkende om komende zomer wat meer te experimenteren met allerhande gerechten en hiervoor hoop ik hier inspiratie en goede tips te kunnen vinden. Dit ook omdat ik de Weber, ondanks de oneindig veel meer mogelijkheden die dit toestel heeft dankzij de deksel, nog altijd niet zo hard kan appreciëren als de doodsimpele Barbecook die ik heb.
Veel lees- en testplezier aan allen hier.
Peter

Ha Peter, welkom.

Hoi Peter, welkom bij het genootschap

Welkom Peter. Veel leesplezier hier

Terug
Bovenaan Onderaan