BasBQ
Beef en Steak

Voorstel Bjorn

BjornS

Tondelzoeker
Berichten
13
Goedemiddag barbecue fanaten!

Mijn naam is Björn Schwegler, 28 jaren jong en woonachtig in het kleine dorpje Ter Aar, dat ligt in de Randstad, omgeven door het mooie landschap van het zogeheten ‘Groene Hart’.

Zelf heb ik afgelopen winter een Primo Oval 300 aangeschaft, de all in one versie, voordelig het showroom model van Beef & Steak, wel bekend op dit forum. Sindsdien gigantisch veel gebruik van gemaakt en heb ik de smaak helemaal te pakken, mede door de vele onderwerpen die ik op dit forum als stille bezoeker stiekem heb gelezen haha!

Mijn favoriete gerecht tot nu toe is de Picanha! Maar de kippendijencake voor als je met een grote groep bent vind ik ook fantastisch.

Toekomstplan (binnen een jaar) qua opstelling is een buitenkeuken te maken op wieltjes, ideeën zijn altijd welkom! Ik heb een overkapping waar die onder komt te staan.

Ik verwacht nog veel meer van de leden op dit forum te leren, en hoop dit in de toekomst dan ook weer te kunnen delen met de nieuwe leden. Vandaar dat ik heb besloten om lid te worden, ook een stok achter de deur voor mezelf om vaker het forum te bezoeken. 🙂


Gegroet!
 
Welkom Björn!
 
Welkom Bjorn!

Lekker wonen in Ter Aar en je "supplier"om de hoek . Top locatie.
 
Welkom Björn!
Mooie aankoop heb je gedaan bij Beef&Steak. Ik heb vorig jaar ook het showroommodel van de Primo Oval 400 gekocht daar. 😃
Heel veel plezier hier op het forum!
 
Welkom Bjorn..
Altijd prettig om bij Beef&steak om de hoek te wonen. 😉
Hout voor de buitenkeuken is vast en zeker ook in het dorp te verkrijgen.😊
 
Welkom Björn!

Mooi hoor zo'n Primo
Ben benieuwd naar je diy project met je buitenkeuken, i love them 😁
 
Hoi Björn, welkom bij het Genootschap, mede Primomaan ;)
 
Welkom Bjorn, veel plezier hier. er staan genoeg ideeen voor een buitenkeuken op het forum
 
Welkom Börn
 
Terug
Bovenaan Onderaan