Beef en Steak

Voorraadje pulled pork

 
 

diesel4666

Pitmaster
Berichten
509
We zaten al even zonder voorraad pulled pork in de vriezer. Dat kan natuurlijk niet!!Nog eens tijd gemaakt om een dagje met de bbq bezig te zijn. Zalig toch hoe dat je "dwingt" om te onthaasten...

's Avonds lekker taco's mee gemaakt. Helaas weer geen bewijs daarvan...
7d8e4fe77c9e166e3ca6155414e25e86.jpg
fefb1385ff6bee8e6bc0b18209a32e0c.jpg
e87e1cc86ac015be951def8c3b0fe27c.jpg
892a36d001c88319d2f540a92737f94c.jpg
 
Zo dat is efficient werken met 1 hete ketel met rook.
Wat een voorraad!
 
Kijk, dat is de sessie maximaliseren! Hoeveel kilo was dit en hoe lang doe je ermee?
 
Dit is gewoon efficiëntie op zijn best :)

Meteen genoeg maken, doe ik ook wel met een paar dingen zoals tomaten -en spaghettisaus bijvoorbeeld. Wij hebben 3 vakken in de vriezer waar alleen maar tomatensaus en spaghettisaus inzit. Als de 2 potten van 14 liter bovenkomen weet iedereen hoe laat het is :)

Maar dingen die je regelmatig eet en waar invriezen niet veel verlies geeft, daar ben ik altijd voor te vinden. Zelf nog nooit pulled pork gemaakt, maar staat ook op de "planning" en dat zal ook een stuk invriezen worden, aangezien we hier dit nooit zullen opeten met ons 4 in 1 beurt.
En dingen die je nog nooit gemaakt hebt en dan volk uitnodigen vind ik toch altijd extra spanning. En dan heb ik het niet over even een pasta ofzo, maar echt dingen waar het misschien eens mis zou kunnen lopen
 
Eén nadeel aan voorraad..........
Je creëert daarmee toch een soort van extra vraag. Dus is zo weer op
Maar ja het maken is ook leuk

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Ziet er goed uit!
Wannneer doe je de saus erbij? Na het pullen als het nog warm is of na opwarmen voor het serveren?
Morgen ga ik 2,5 kilo maken om zondag te serveren. Vraag me af of ik de saus er direct door zal doen of zondag bij het opwarmen en serveren?
 
Er is geen betere raad dan voorraad!

Lekker bezig
 
Ik vind het zo vervelend dat mijn vrouw niet zo gek is op pulled pork! Dus ik moet maar eens even een mannendag organiseren geloof ik. Dat ziet er toch goddelijk uit?
 
Dit is gewoon efficiëntie op zijn best :)

Meteen genoeg maken, doe ik ook wel met een paar dingen zoals tomaten -en spaghettisaus bijvoorbeeld. Wij hebben 3 vakken in de vriezer waar alleen maar tomatensaus en spaghettisaus inzit. Als de 2 potten van 14 liter bovenkomen weet iedereen hoe laat het is :)

Maar dingen die je regelmatig eet en waar invriezen niet veel verlies geeft, daar ben ik altijd voor te vinden. Zelf nog nooit pulled pork gemaakt, maar staat ook op de "planning" en dat zal ook een stuk invriezen worden, aangezien we hier dit nooit zullen opeten met ons 4 in 1 beurt.
En dingen die je nog nooit gemaakt hebt en dan volk uitnodigen vind ik toch altijd extra spanning. En dan heb ik het niet over even een pasta ofzo, maar echt dingen waar het misschien eens mis zou kunnen lopen
Als het mis loopt en je hebt er een gezamenlijk avontuur van kunnen maken dan is er helemaal niets misgelopen! Allen hebben het naar hun zin gehad en het is dan toch nog lachen hoe je je later op de avond bestelde pizza naar binnen schuift :D
 
Kijk! Mooi bezig geweest 👌🏻
Pulled pork is zo veelzijdig, heerlijk om te snoepen, loaded fries, loaded nachos, wit bolletje met een augurkje, tacos, kroketten, bitterballen, etc. etc…
 
Ziet er goed uit!
Wannneer doe je de saus erbij? Na het pullen als het nog warm is of na opwarmen voor het serveren?
Morgen ga ik 2,5 kilo maken om zondag te serveren. Vraag me af of ik de saus er direct door zal doen of zondag bij het opwarmen en serveren?
Ik doe het altijd direct na het pullen. Doe er naast bbq-saus ook het kookvocht bij, dat wordt een gedoe als je dat later moet doen...
 
mag ik vragen wanneer vries je het in laat je het eerst helemaal afkoelen. of vacumeer je dat warm.
 
mag ik vragen wanneer vries je het in laat je het eerst helemaal afkoelen. of vacumeer je dat warm.
Ik vacumeer het warm, niet heet.
Daarna vrij snel de vriezer in.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan