BasBQ
Beef en Steak

Voorjaarsmeating Blues Hog Actie, Vuur En Rook

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
vuurrook.jpg


Martijn van Vuur en Rook komt ook naar de voorjaarsmeating en hij heeft zoals de meesten van jullie wel weten op dit moment een actie lopen voor Blues Hog.

Blues Hog maakt heerlijke sauzen en heeft een erg lekkere, uitgesproken rub, deze kun je nu kopen met 10% korting met de code: BHTS10%

Als je je spullen wilt oppikken tijdens de meating, en zo op verzendkosten wilt besparen, dan kun je tot uiterlijk zaterdag 20 april, 12:00 uur je bestelling plaatsen op de Vuur en Rook site. Dat hoeft natuurlijk geen Blues Hog te zijn. En dan neemt Martijn het mee naar Nootdorp.

Als je voor meer dan ?50 besteld krijg je ook nog eens een gratis F-Dick magic grip uitbeenmes of flexibel fileermes!!

Als je gaat bestellen kies dan voor het volgende:
Bestel op site, betaal optie: maak het bedrag over, (doe dit niet) en reken gewoon met Martijn af in Nootdorp, het bedrag zonder verzendkosten.
Zet ook bij opmerkingen, BBQ Genootschap Voorjaarsmeating, dan weet Martijn dat hij het mee moet nemen!
 
mooie actie weer van Martijn
 
Lijkt  me een goede deal !
 
bloemenboer en ik komen al met klein vrachtautootje.... :D
 
Dat is weer een fijne actie.
 
Top van Martijn weer!
Gaat mijn bankrekening niet leuk vinden ben ik bang.. ;)
 
Super 8) Heb net de bestelling afgerond :p
 
Heb ik toch nog een positief punt gevonden uit het feit dat ik zondag niet kan komen.  :(
De laatste x moest ik in het dorp bij Martijn tot 2 x toe pinnen om alles af te kunnen rekenen  :D

Mac
 
Leuke actie. Ik heb maar gelijk toegehapt  8)
 
Mac zei:
Heb ik toch nog een positief punt gevonden uit het feit dat ik zondag niet kan komen.  :(
De laatste x moest ik in het dorp bij Martijn tot 2 x toe pinnen om alles af te kunnen rekenen  :D

Mac

Je was niet de enige  ;)
 
domme vraag misschien, maar neemt hij ook demo spul mee ?
 
Geen idee!
 
Nog net op tijd maar het is weer gelukt!
Bestelling is eruit :)
 
Ik dacht dat het vandaag was. Vrouw en dochter shoppen en ik vanmiddag naar de meeting.
Nu lees ik nog eens beter en blijkt dat het morgen is.

Helaas kan ik morgen niet  :mad:
Dan heb ik een verjaardag waar ik naartoe moet.

Wanneer is de volgende meeting?
 
jammer dat je niet kan komen, de volgende meeting is in oktober  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan