Beef en Steak

Voor de luie hamburger bakkers

Imperial Guard

Pitmaster
Via Facebook kwam ik dit artikel tegen, natuurlijk wil ik dit graag met jullie delen.

Het gaat om welke kant en klaar burger het best gescored van de AH.
Ik ga ze toch een keertje proberen wanneer ik weinig tijd heb :)
http://fitbeauty.nl/welke-hamburger-is-het-gezondst/

Imperial Guard zei:
wanneer ik weinig tijd heb :)

heeft ook geen zin ,want dan moet je weer naar de super om te halen en kost ook tijd.
gewoon zorgen dat je altijd een voorraad eigengemaakt in de vriezer hebt.

AV zei:
Imperial Guard zei:

heeft ook geen zin ,want dan moet je weer naar de super om te halen en kost ook tijd.

+1, hoe lang heb je nodig om ze te ontdooien?

half uurtje in water ,intussen rustig biertje pakken,kolen in de starter,uitje snijden .
voor de echte snelle/luie trek:gewoon bevroren in de koekepan en dan komt t ook goed.

Frozen Butcher burgers liggen bij ons ook bij de Aldi in vriesvak onder een andere naam.
Doosje is anders van kleur maar inleg velletje en de rest van de verpakking is identiek.

Ik heb inmiddels bijna alle soorten van de Frozen Butcher geprobeerd en vind de Wagyu en de Lams toch wel de meest smaakvolle.

AV zei:
Imperial Guard zei:

AV +1

AV zei:
Imperial Guard zei:

+1

Die "verse" black angus burgers zijn best te doen.
Beter van smaak en structuur dan die bevroren schijven.

Maar er gaat niets boven echt vers.
Zelf gemaakt of van de verse slager.

AV zei:
Imperial Guard zei:
Mmhhh...de kans dat ik regelmatig bij de supermarkt kom voor wat (bijna) dagelijkse boodschappen maakt het toch wel erg makkelijk om er hier een paar van in de vriezer te houden. Dus extra tijd kost het niet want ik ben toch bij de supermarkt en dan kan ik er best een paar in het winkelmandje leggen  :D

Tuurlijk is eigen gemaakt altijd beter (maar misschien komt dat ook omdat je al dat werk er in stopt en daardoor meer voldoening eruit haalt), maar ik weet uit ervaring dat dit heel erg goede en super lekkere hamburgers zijn. En er zit zelfs een stuk minder aan ingredienten in dan dat ik in mijn eigen vers gemaakte hamburgers stop  :P

Terug
Bovenaan Onderaan