Beef en Steak

Volgens vrienden: Bbq fanaat!

janhendrik

Tondelzoeker
Hallo mede bbq-ers,

Ik ben Jan Hendrik, 50 jaar en heb net jullie forum ontdekt.

Al 21 jaar de trotse gebruiker van dezelfde weber 47 en sinds een maand een kamado joe classic ii. Daarnaast nog wat kofferbarbequetjes op de vakanties versleten. Met vrienden, familie of collega's bbq-en, betekent meestal dat ik voor 20 man sta te braden en draaien.

Mijn kamado maakt me nu wel wat fanatieker, deze week in 5 dagen 3 keer aangehad. Toch wel een voordeel om hiermee ook in de winter goed te kunnen bbq-en. Wel nog wennen om minder te kijken en draaien. Ondertussen 2 inkbird thermometers aangeschaft, om vanuit de woonkamer het proces te volgen en minder heen en weer te lopen.

Ik hoop hier veel tips en recepten op te doen en af en toe wat ervaringen te delen!

Eet smakelijk zo direct!

Jan Hendrik

Verstuurd vanaf mijn SM-T720 met Tapatalk

Hoi  Jan Hendrik,
Welkom bij het BBQ Genootschap, niks mis mee om het proces wat zich buiten afspeelt binnen te kunnen monitoren,
doen de meesten, maar aansturen en WiFi controlled voor thuisgebruik vind ik persoonlijk iets te, het draait toch om het buitenkoken/ bbqgevoel!

Welkom hier Jan Hendrik!

Hoi Jan Hendrik,

Welkom op het BBQ genootschap en veel plezier op dit forum.

Ja, buiten koken op vuur en dan het liefst analoog en alles op tijd klaar hebben is ook mijn uitdaging. Maar ook ik heb me laten verleiden tot een pit controller voor de langere sessies. Maar wel bewust zonder WiFi

Wilkommen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom bij het genootschap Jan Hendrik.

Welkom hier Jan Hendrik

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Terug
Bovenaan Onderaan