Beef en Steak

vleesthermometer

M.Nooij

Tondelzoeker
Vraagje; ik ben van plan om een nieuwe vlees thermometer aan te schaffen maar ik twijfel. Wie kan mij adviseren. Het gaat om de Igrill 2 of de Maverick ET 735. Graag reactie?
Leo geeft aan dat hij een Maverick heeft.... Wie volgt?

Ik heb een Igrill 2 incl. een ambient probe van ETI.
Ik gebruikt hem veel en ben er erg tevreden over. De (optionele) app op een smartphone werkt voor mij ook vlekkeloos. Ik heb geen ervaring met een Maverick maar de Igrill 2 kan ik in ieder geval aanraden.

Met de Maverick 732 heb ik wel ervaring: en die is goed. Twijfelde eerst ook om een 735 te nemen, maar zag bij diverse reacties dat het signaal van de 735 niet of nauwelijks doorkwam. Vandaar mijn keuze voor de 732.

Hier een Igrill 2, prima ding al valt het bereik wat tegen

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Maveric ET 733 is een topper. Super bereik en geen problemen met slecht Bluetooth bereik wat je zeer regelmatig leest. Maargoed wat bluetooth betreft kan ik niet onderbouwen.

Succes met de keuze.

Ik heb ook een igrill2. Tof ding, redelijk robuust, hij doet het nog en is al zeker 15 keer van m'n bbq afgedonderd. Bereik valt over te twijfelen, dat is na 15 meter en dubbelglas wel op. Maar das voor mij genoeg op regenachtige dagen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Maverick 733 is een top product. Nooit geen problemen met signaal en 2 probes die je zowel in de dome als in het vlees kunt zetten.

Terug
Bovenaan Onderaan