BasBQ
Beef en Steak

vlees en kiphouder.

azure

Sprokkelaar
Berichten
34
hoi allemaal,

ik vraag me af of accessoires ,als vleeshouders of een kipstandaard iets bijdragen aan een smaakvoller eindprodukt.Zoals zovelen vind ik het leuk om iets  nieuws er bij te kopen. Maar bij deze produkten vraag ik mezelf af: is het handel of draagt het iets bij?
Ben erg benieuwd naar jullie ervaring. Ik kan mezelf voorstellen bij een verticale kipstandaard de kip z?chzelf beter bedruipt maar ja ik weet het niet.
Zoals gezegd ik ben benieuwd naar jullie ervaring.
 
Een kiphouder kan best handig zijn, het vocht in het blikje bij Beercan Chicken doet eigenlijk niets, met zo'n standaard staat het geheel een stukje steviger. Ik heb weleens gehad dat er een kippetje omviel. Vaak past er in zo'n standaard weer een blikje of kun je er vocht ingooien.

Een vleeshouder... Ik heb er geen, maar ik zou er ??n nemen die in een bakblik past, of een set, zo vang je het vocht op uit je vlees en kun je daar weer een jus mee maken. Of je kunt er groenten, aardappels o.i.d. onder doen die dan mee garen en de vleessappen opvangen.

Heb je ze nodig, nope, kun je er leuke dingen mee doen, yep.
 
Noskos +1

Het staat grappig kip op zo'n houder en vaak staat het ook steviger. Maar een liggend kippetje is net zo lekker.

In een vlees of rollade houder blijft je rollade mooi rond en je kan eronder mooi wat groente leggen. Ik heb er eentje en vind het ook handig om het vlees met houder en al ervan af te halen.

Bij het BarbecuePaleis in Cuijk hebben ze er een die je behalve als vleeshouder ook als ribrack kan gebruiken.



 
handig ding Frits
 
Een kip houder is toch wel makelijk.
 
ook dat is heel handig
 
Terug
Bovenaan Onderaan