Beef en Steak

Verbouwings varken

Monstersinc

Kooltjesharker
Hi all,

Zoals al vaker gemeld, wij zijn bezig met ons droom huis te realiseren. Vandaag krijgen we wat hulp en de standaard vraag is tegenwoordig: "wat gaat roodkapje deze week maken?" Vrienden hebben onze kj omgedoopt tot roodkapje, als iemand suggesties heeft voor een betere naam, dan hoor ik het graag 😂

Uit de vraag wat zouden jullie willen, kwamen antwoorden als Pulled Pork, dat malse varkensvlees op dat broodje (pulled pork dus) en dat wat ik de eerste keer ook gegeten heb... jullie raden het al pulled pork 😂.

Maar 2 stukken procureur gehaald (op aandringen van mijn schoonvader, want dan kan hij de komende tijd wat meenemen naar het werk) gisteravond de stukken getrimd en in de rub gezet. Rub is een aangepaste variant van de Sweet Heat rub van Smokingdad.

Vanmorgen lagen de stukjes er zo bij.
20230812_084715.jpg

En ondertussen liggen ze er zo bij.
20230812_101810.jpg

Ik wik ze rondom de 70 graden ergens gaan inpakken, ik heb de vorige keer gemerkt dat het niet zo nauw luistert dat inpakken.

Wordt dus vervolgd, tot straks!

Het vervolg is iets later dan gepland. Drukte met de verbouwing en toen gewoon vergeten. Het resultaat mocht er weer zijn en super sappige pulled pork. De hulp stond in de rij om nog wat mee naar huis te nemen. Resultaat, niets over voor ons zelf en de hulp blij en tevreden. Hieronder nog een paar foto's van het eind resultaat.

IMG-20230814-WA0003.jpg

IMG-20230814-WA0001.jpg

Laatst bewerkt:
Roodkapje! :ROFLMAO:

Blijft een heerlijke klassieker! Succes!

Terug
Bovenaan Onderaan