BasBQ
Beef en Steak

Valse lucht weber master touch

 
 

Iluniaq

Sprokkelaar
Berichten
27
Nu is me laatst opgevallen dat de onderste luchtrooster van de master touch niet helemaal afsluiten.
Heeft hier iemand problemen mee om de temp goed te kunnen regelen.
Afgelopen weekend het onderste luchtrooster geheel en bovenste luchtrooster bijna dicht moeten zetten om de temp in de Q laag te houden.
Heb nu het idee dat dit door evt valse lucht van onder uit kwam.
Als ik het bovenste rooster verder opende liep de temp vrij snel op, is dit normaal of doe ik iets verkeerd.
Graag evt wat tips om de temp laag en constant te houden.
 
Iluniaq zei:
Nu is me laatst opgevallen dat de onderste luchtrooster van de master touch niet helemaal afsluiten.
Heeft hier iemand problemen mee om de temp goed te kunnen regelen.
Afgelopen weekend het onderste luchtrooster geheel en bovenste luchtrooster bijna dicht moeten zetten om de temp in de Q laag te houden.
Heb nu het idee dat dit door evt valse lucht van onder uit kwam.
Als ik het bovenste rooster verder opende liep de temp vrij snel op, is dit normaal of doe ik iets verkeerd.
Graag evt wat tips om de temp laag en constant te houden.

Kan je zien dat de vleugels van de onderste niet goed aansluiten? Moeten echt overal aan liggen.
Als dat zo is zal daar niet veel valse lucht doorkomen.
Zo nee, moet je eens kijken of het deksel wel goed afsluit.
Er kwam laatst een ook een post voorbij van iemand die daar last van had. (deksel was verbogen)

Je doet niets verkeerd denk ik want het is normaal dat het bovenste rooster behoorlijk open staat en dat je dan met het onderste rooster je temperatuur instelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan