Beef en Steak

vakantie voor de deur, hoe doen jullie je bbq tijdens de vakantie?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Leo
  • Startdatum Startdatum

Leo

Forum Meubilair
een nieuw topic waar iedereen zijn vakantie bbq verhalen en vooral FOTO'S kwijt kan.
Zo kan een ieder mee genieten van de bbq avonturen van de ander

Ja leuk, vooral omdat ik net terug ben van een lang weekendje weg, waar je NIET mocht Qen.....:(

Dus kom maar op met de vakantiekiekjes, ik heb er zin in!

nah, en je had je WGA mee genomen toch?

Ik ben vandaag terug gekomen na een heerlijk twee weken durend verblijf in Vias, zuid Frankrijk (languedoc ruisillion) en had natuurlijk een bbq meegenomen... De campings zijn niet zo happig op barbecues in deze regio. Houtskool barbecues bij je tent of caravan gaat m niet zo makkelijk tot vrijwel helemaal niet worden. Ook gassers zijn op veel campings niet eens welkom. Gelukkig vond ik een camping waar ik met een gasser terecht kon. Sowieso hebben Nederlandse barbecue?rs een privilege wat andere nationaliteiten niet hebben getuige onderstaand bordje:
IMAG0451.jpg

Een paar potjes meegenomen om er wat lekkers van te maken

IMAG0459.jpg

Ik heb de Outdoorchef Citygas meegenomen. Sommigen op dit forum hebben afscheid genomen van dit type (Domi meen ik?), ik vind m ideaal voor dit soort tripjes. Je kunt m naast bbq ook als oven gebruiken, iets wat je vaak moet missen op de camping.

IMAG0450.jpg

De gerechten die ik oa bereid heb zijn broodjes hamburger, varkenshaas sat?, (diepvries)pizza's, schouderkarbonades, aardappeltjes, diverse worsten, kippenpoten, kipkluifjes etc. getuige een aantal foto's hieronder

IMAG0457.jpg

IMAG0471.jpg

IMAG0499-1.jpg

IMAG0479.jpg

IMAG0498.jpg

Het was allemaal vrij basis, je hebt tenslotte vakantie ;) en de vrouw en kinderen gaan ?cht niet op papa wachten tot ie eindelijk es een keer klaar is....

leuke serie Gerard, zo heb je gelukkig toch nog kunnen genieten van de bbq op je vakantie.
Bedankt voor het delen

Toch heerlijk gegeten zo?

En dat bordje hangt nu toch wel in je schuur hoop ik?

noskos zei:
Toch heerlijk gegeten zo?

En dat bordje hangt nu toch wel in je schuur hoop ik?

Heb heerlijk gegeten en nog een voordeel: weinig afwas. Ik ben te eerlijk om te bedenken dat bordje te jatten... Was wel een leuke geweest idd...

Dennis, dit is een net forum weet je nog, en niet iedereen is hagenees  ;) :D

Wie zegt nou weer dat je het moet jatten? ;)

ik he het ook niet over jatten gehad  ;)

Ik wel... Zoals de waard is...

hier doe ik het mee op vakantie  8),
AlanyaBBQ.jpg

Gerard777 zei:
Ik heb de Outdoorchef Citygas meegenomen. Sommigen op dit forum hebben afscheid genomen van dit type (Domi meen ik?),

Yep, dat was ik, hij heeft een heel goed nieuw tehuis bij een vriend gekregen, met 3 kids. Ik ben me aan het beraden op een gasWGA.... Voor de heb, erbij.;)

Het moet niet gekker worden Domi!

Terug
Bovenaan Onderaan