BasBQ
Beef en Steak

Vacuumeer apparaat.

Yup! Ik heb een Laica PZ200 gekocht. Heel fijn advies gekregen bij Marmelot. En ik ken mezelf; als ik met een instap begin koop ik na een tijdje vaak toch een betere kwaliteit dus dat nu maar meteen gedaan. šŸ¤­
Zelf heb ik de foodsaver, FSV005 volgens mij dezelfde als Noskos, bevalt zeer goed.
De Laica ziet er goed en degelijk uit.
Marmelot vind ik sowieso een top webwinkel.
Zal echt wel topkwaliteit zijn.
Heel veel plezier ermee.
 
Net eentje bij Lidl besteld. Hadden er 1 van 25 euro en 1 van 55 euro. Beetje online ongelezen en ze raden wel echt aan om een machine met snijder te nemen als je met rollen wilt werken. Bij zakjes maakt het niet uit maar bij rollen moet je zelf heel nauwkeurig recht kunnen afsnijden om goed te vacumeren. Een machine die kan snijden doet dit recht. De machine die ik nu nam zag er ook een heel stuk steviger uit. Dus ben benieuwd.
Dat recht afsnijden/knippen is echt de kunst niet hoor. Het hoeft niet haaks ofzo. Een beetje recht is genoeg.
 
Dat recht afsnijden/knippen is echt de kunst niet hoor. Het hoeft niet haaks ofzo. Een beetje recht is genoeg.
Klopt ook wel maar zeg eerlijk als ik kadootjes inpak knip ik niet heel netjes en ben van gemak. Deze had ook wat meer functies en is robuuster. Wilde geen spijt hebben door achteraf toch dat model te willen. Vanavond komt hij binnen dus eens kijken.
 
Knippen of snijden gaat prima.
Maat bepalen is de kunst......
Je moet voldoende breedte houden om te dealen.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan