Beef en Steak

Vacumeer machine lijkt gelijk maar andere prijs

2dehans

Kooltjesharker
Hi,

Nu heb ik net een vacumeermachine bij Marmelot besteld.
De Laica PZ200 gekozen.. maar zag ook voor 20 euro voordeliger de Lacia pz100.

Die vind ik verdacht veel op de Vevor die in een andere post is genoemd hier op de site.

Laica 169,- en Vevor 80euro….

Iemand bekend wat de verschillen tussen beiden zijn wat het prijsverschil verklaart...

https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0CBB...efix=vacumeermachine+vevor,aps,63&sr=8-3&th=1
www.marmelot.com

Laica Vacuumsealer PZ100 met Dubbele Sealnaad en 100 Marmelot Zakken

Laica Vacuumsealer VT3120 met Dubbele Sealnaad
www.marmelot.com
www.marmelot.com

Kamado JOE Classic-1 (2021) - Thermoworks Smoke - Meater+ - Letzq 18inch - Inkbird 027BM

Het kan zomaar zijn dat de apparaten identiek zijn.
Om het zeker te weten zul je de fabrikant moeten achterhalen.
Veel bedrijven kopen namelijk hun producten in bij bedrijven/fabrieken die onder OEM leveren.

Hierdoor kunnen ze er hun eigen naam aan geven.
Dit is ook de reden dat je bijvoorbeeld op amazon,bol,aliexpress veel producten ziet die 100% op elkaar lijken maar een andere naam hebben.

Een goed voorbeeld is de tepro toronto barbecue, deze is in ik weet niet hoeveel merken uitgebracht

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Laatst bewerkt:
Benieuwd naar je ervaring ik ben zelf ook opzoek naar een nieuwe vacuümeermachine mijn foodsaver FSV005 heeft de sealfunctie het begeven.
Ik twijfel nu tussen de Laica PZ200 en de Wartmann WM-1506 met waterslot.

met deze machines zou je sneller achterelkaar door kunnen vacuümeren.

Wartmann WM-1506 is wel een serieus bedrag weer extra :-) Maar mss gebruik je de machine heel veel en is het meer dan waard. Zelf wil iets meer dan doen met restjes verpakken, vlees wat overblijft van een groter gekocht stuk vlees of sneller marineren van vlees.

Terug
Bovenaan Onderaan