BasBQ
Beef en Steak

UDS invetten?

M

Mark053

Gast
Ik kan helaas niet het veel genoemde crisco vinden in de winkels, dus ik ben opzoek naar een ander goedtje waarmee in mijn UDS kan invetten, ik heb al een paar keer lijnzaadolie gelezen maar dat spul schijnt niet bedoeld te zijn voor verhitting(je gebruikt het dus koud in de gerechten).

Dus wat kan ik het beste gebruiken om de binnenkant van mijn UDS in te vetten(seasoning)?



Thanks
 
is als het goed is gewoon verkrijgbaar bij de Jumbo
 
Leo zei:
is als het goed is gewoon verkrijgbaar bij de Jumbo

Niet bij onze Jumbo. En die zou het meest uitgebreide assortiment hebben volgens medewerkers. Ze hebben niet eens groenten van Willem & Drees......

Ik zie ook weleens voorbij komen dat het te koop is bij Plus.
 
De winkel assortiment is idd bij elke winkel anders(ligt wat de eigenaar van de franshise beslits). Maar ik zal eens kijken bij de jumbo hier, misschien dat ze het hebben, en anders zal ik eens kijken of ze het verkopen bij de plus(als wij die hier in de stad hebben zitten).
 
Mark053 zei:
De winkel assortiment is idd bij elke winkel anders(ligt wat de eigenaar van de franshise beslits). Maar ik zal eens kijken bij de jumbo hier, misschien dat ze het hebben, en anders zal ik eens kijken of ze het verkopen bij de plus(als wij die hier in de stad hebben zitten).

Pas van een groothandel lenen? Ik heb mijn Crisco bij de Hanos gescoord.
 
bij de Welkoop schijnen ze het ook te hebben
 
En heb je geen toko in de buurt of een winkel waar ze cupcake spulletjes verkopen.
 
Jamin heeft het ook bij de cupcake hoek
 
En anders even online zoeken
 
Bij de sponsoren van het genootschap is het gewoon te bestellen ;)
 
Gerard777 zei:
Bij de sponsoren van het genootschap is het gewoon te bestellen ;)
Dat bedoel ik ;)
 
Ik heb destijds mijn UDS ingevet met olijfolie. In een schone plantenspuit en op die manier de hele binnenkant ingesprayed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan