BasBQ
Beef en Steak

transport kisten

Kees Duym

Kooltjesharker
Berichten
161
aangezien het wel makkelijk is om je spullen te vervoeren heb ik een tijdje geleden een paar aluminium kratten aangeschaft..

dus volstoppen met materiaal voor schoonmaak en koken...

zeg nou zelf....staat wel professioneel in de kamer toch ? :)  maar binnenkort ook buiten hoor ;)

kist3.jpg
 
Netjes! Alles mooi bij elkaar en je kunt er mee voor de dag komen!
 
en toch kom je altijd ruimte te kort he..... :)
 
ZO!!! Daar word ik al weer hebberig van, terwijl ik weet dat ik dus echt geen enkele reden heb om dit aan te schaffen....
 
Waar koop je zoiets?, ziet er een beetje uit als een d.j case zonder die mapjes zeg maar, want een flightcase is vrij duur.
 
kijk eens op marktplaats.


maurice70xx zei:
Waar koop je zoiets?, ziet er een beetje uit als een d.j case zonder die mapjes zeg maar, want een flightcase is vrij duur.
 
maurice70xx zei:
Waar koop je zoiets?, ziet er een beetje uit als een d.j case zonder die mapjes zeg maar, want een flightcase is vrij duur.

deze heb ik nieuw gekocht bij www.aluminium-kisten.nl    deze set kostte 129,00...misschien wel prijzig...maar ja

er zijn diverse formaten (met en zonder deksel) en ook eventueel met wielen....

zo..dat was genoeg reclame ?  (sorry... :) )
 
Als je het niet erg vindt als de kisten een olijf goene kleur hebben, zou je eens bij een dump-/army surplus store kunnen kijken?
 
Ja dat is ook een optie, die hebben die grote robuuste kisten idd, 129,- vind ik best wel prijzig..
 
maurice70xx zei:
Ja dat is ook een optie, die hebben die grote robuuste kisten idd, 129,- vind ik best wel prijzig..

vond ik eigenlijk ook wel hoor...maar ja, gewoon een keer lekker gek doen...
en ze zijn gelukkig ook nog voor andere doeleinden geschikt..mn vrouw gebruikt ze ook voor beurzen...
 
Zoals Dominique al zei, je wordt er hebberig van ook al heb je het niet nodig. Ik heb exact hetzelfde gevoel.
 
dan heb je wel een heleboel kisten tegelijk zo te zien :)
 
Aan die kisten heb je niks. Een aantal kisten is zelfs voor wapens dus daar kun je niks in kwijt. Tenzij je een geweer lange afstand hebt ;)
 
Gerard777 zei:
Aan die kisten heb je niks. Een aantal kisten is zelfs voor wapens dus daar kun je niks in kwijt. Tenzij je een geweer lange afstand hebt ;)
Als je dat 'aantal kisten' niet neemt, blijft er vast nog wel wat over waar je wel wat aan hebt.

Maar hé, het is maar en tip hè. Ik heb geen aandelen bij Domeinen...  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan