Beef en Steak

Tokkie in de zon

 
 

anketje85

Vuurmaker
Berichten
57
Gister terug gekomen van vakantie en direct lekker bbq weer. Voor het eerst beer can chicken gemaakt en wauw wat lekker! Het velletje is lekker krokant en heerlijk van smaak. Heb het recept van noskos funky beer can chicken gebruikt en zeker voor herhaling vatbaar. De kip in de skillet gezet met krieltjes, rozemarijn en knoflook er onder. BBQ 1 uur op 175 graden gehouden en toen nog een kwartier op 200. Vanuit het zwembad de bbq in de gaten houden 😀
Er bij een simpele ceasar salad.

Ik wou de poten er af snijden maar die vielen er al af toen ik ze vast pakte, super mals.

IMG_7515.jpeg


IMG_7526.jpeg


IMG_7527.jpeg


IMG_7528.jpeg


IMG_7529.jpeg


IMG_7530.jpeg


IMG_7524.jpeg
 
Dat is een welbestede dag! Kip ziet er erg lekker uit! Die rub ga ik ook eens proberen!
 
Lekker hoor!

Bcc staat hier nog steeds regelmatig op het menu.
 
Gefeliciteerd met je kippetjes award.
Ziet er lekker uit.
 
Gefeliciteerd 🥳 met je tok 🐔
Het kippetje ziet er heerlijk uit en dan met gebakken aardappeltjes en en Cesarsalade hebbie gewoon een fantastische maaltijd 😍
 
Gefeliciteerd 🥳 met je tok 🐔
Het kippetje ziet er heerlijk uit en dan met gebakken aardappeltjes en en Cesarsalade hebbie gewoon een fantastische maaltijd 😍
Wij vonden de aardappels echt super lekker, alleen daarom zou je al speciaal kip maken 😀
 
Wij vonden de aardappels echt super lekker, alleen daarom zou je al speciaal kip maken 😀

Weet je wat ook heel erg lekker is, je aardappeltjes bakken in eendenvet 😍 echt dan wil je nooit meer anders 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan