Volgens mij heeft iedereen hier zo'n beetje een todo-lijst en een vaste receptenlijst. Ik ben erg nieuwsgierig hoe hier op het forum deze lijstjes vastgehouden worden.
Ik trap zelf even af,
1) De todo-lijst een google task lijstje met daarin of het recept of de url
2) Het ik heb hem gemaakt recept is bij mij meestal gewoon een a4-tje met wat kladders c.q. berekeningen aanpassingen eventueel wat notities
3) Het official approved recept (door mijn vrouw ), mijn vrouw heeft het recept in plastic geseald en het beland tussen de andere approved recepten. Het plastic is lekker makkelijk, want je kunt als het vies is makkelijk een doekje overhalen (of zou het bedoelt zijn dat ik niks meer kan aanpassen )
Omdat ik van plaatjes hou, het ik ga hem maken recept
Approved:
Ik trap zelf even af,
1) De todo-lijst een google task lijstje met daarin of het recept of de url
2) Het ik heb hem gemaakt recept is bij mij meestal gewoon een a4-tje met wat kladders c.q. berekeningen aanpassingen eventueel wat notities
3) Het official approved recept (door mijn vrouw ), mijn vrouw heeft het recept in plastic geseald en het beland tussen de andere approved recepten. Het plastic is lekker makkelijk, want je kunt als het vies is makkelijk een doekje overhalen (of zou het bedoelt zijn dat ik niks meer kan aanpassen )
Omdat ik van plaatjes hou, het ik ga hem maken recept
Approved: