BasBQ
Beef en Steak

Toch ook maar ff voorstellen

 
 

RvH6511

Pitmaster
Berichten
822
Hallo allemaal,

Ik ben door het lezen van de berichten in deze rubriek ben ik ge?nspireerd geraakt om toch ook maar wat over me zelf te schrijven.

Door een inmiddels bevriende mede duiker (een andere leuke maar tijdrovende hobby) ben ik in aanraking gekomen met deze site. Hij raadpleegde deze site al lange tijd en als wij dan bij hem kwamen bbq-en dan waren er altijd bijzondere gerechten welke hij van internet (lees diverse forums) had geplukt.
Dit smaakte dan zo goed dat ik hem vroeg om het recept en inmiddels zelf ook altijd probeer dit te maken.
Vrienden welke dan weer bij ons kwamen om te eten kon ik dan ook altijd iets voorzetten, wat zij zelf nog niet eerder hadden gegeten.

Inmiddels ben ik zelf ook aardig besmet geraakt met het BBQ virus en dus ook altijd op zoek naar bijzondere recepten om te proberen op mijn Weber Genesis of op de kolen bbq (Weber One Touch Premium)

Ik hoop dus op dit forum ook een hoop bijzondere recepten te vinden welke ik dan eerst zelf in huiselijke kring probeer en indien geslaagd ook voor mijn vrienden kan voortoveren.

Ik wil een ieder dan ook alvast bedanken voor zijn of haar inspiratie en het delen hiervan op dit forum.

Greetz,
Ricardo
"Sommige verslavingen zijn de moeite waard" :-\
 
Van harte welkom op dit fijne forum Ricardo :D
 
hoi Ricardo,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hoi Ricardo,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Een warm welkom Ricardo!
 
Ricardo, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Welkom en veel plezier hier!
 
Hoi Ricardo, welkom hier
 
welkom Ricardo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan