Beef en Steak

Toch maar eens voorstellen

Mdieli

Tondelzoeker
Berichten
5
Welkom in mijn voorstel topic!

Ik ben Mark, woon in het mooie Valkenswaard (ZO Brabant) en ben verslaafd.

Na "vroeger" thuis niet veel meer meegekregen te hebben dan de 5 minuten crematies, ben ik een paar jaar geleden via vrienden in het bezit gekomen van een 2e hands 4 pits gasser. Met deze gasser heb ik de beginselen van het daadwerkelijk BBq-en geleerd.
Ook mijn eerste (nachtelijke) run pulled pork maken op deze fraaie gasser gehad. (door een foutje uitgelopen naar 16 uur)

Maar zoals bij velen (denk ik) begint het toch soms te kriebelen en wil je meer en "authentieker". In een opwelling heb ik een budget smoker gekocht (barbecook) en hier wat mee gespeeld. Ondanks de flinke minpunten aan deze smoker (oa. luchttoevoer niet te regelen) heb ik hier wel wat plezier aan gehad. (Hij is inmiddels niet meer in mijn bezit)

Vervolgens van mijn vrouw een mooie Weber 57er Master Touch GBS gekregen voor mijn verjaardag en toen is het vuurtje echt beginnen te branden. Heerlijke gerechten gemaakt en steeds vaker en vaker de Q aan ipv het fornuis binnen. Inmiddels zijn we een WGA, UDS, 47er , Kamado (Joe) en WSM rijker en voelt mijn leven toch een stuk completer :)

De aanmelding op het forum is alweer een tijdje geleden geweest, maar verder dan wat rondkijken ben ik nog niet gekomen. Nu ik ook wat meer geintresseerd ben in het zelf maken van worsten en het drogen van vlees, leek het me een goed moment om toch eens mijn voorsteltopic te maken.

 
Welkom!
 
Welkom!
 
hoi Mark,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom, Mark!
 
Welkom. Benieuwd naar je eerste draadjes

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan