Beef en Steak

Toch maar aanmelden!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bidle
  • Startdatum Startdatum

Bidle

Gemarineerd
Hallo iedereen,

Al enigszins bekend met het BBQ'en, maar begin het toch stiekem aan steeds leuker te vinden. Naast mijn Weber Performer heb ik er sinds kort een Smoker bij. Hier totaal geen ervaring mee, dus benieuwd hoe me dit gaat bevallen. Heb er iig veel zin in. Heb al een paar goede sites gevonden en er zijn een aantal boeken onderweg om te lezen. Dus na het vinden van dit forum heb ik me toch maar aangemeld.

Verder ben ik actief op andere fora en met name over horloges en nu dus ook hier. Ik zal waarschijnlijk veel meelezen. Wellicht dat ik af en toe ook een nuttige bijdrage kan leveren naast de vragen die ik zal hebben.  ;)

Leukste BBQ en nog een goede ook:
Op het strand een wastrommel met een rooster erop met heerlijke Red Snapper.

Thx voor het kijken!

Een betere 'Tijd' kun je niet kiezen om jezelf aan te melden. Het forum is vandaag precies twee jaar!!
Van harte welkom Bidle!! :P

Bedankt voor het snelle warme welkom.  :)

MarBQ zei:
Een betere 'Tijd' kun je niet kiezen om jezelf aan te melden. Het forum is vandaag precies twee jaar!!
Van harte welkom Bidle!! :P

Ik had het idd gelezen! Thx

Hier nog een foto van afgelopen weekend  :P

9435851907_5bf86f27f8_c.jpg

Welkom Bidle! Veel plezier hier.

Chef Martin zei:
Welkom bij het genootschap. We vinden het altijd leuk om foto's en belevenissen te bekijken op de site!

De eerste foto staat er al! Verder is foto's maken een uit de hand gelopen hobby dus dat komt wel goed.  ;)

Een warm welkom Bidle!

Hoi Bidle,

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom!

Van harte welkom Bidle ;D

welkom bidle!

Van harte welkom!

Terug
Bovenaan Onderaan