BasBQ
Beef en Steak

Toch maar aan geschaft.

 
 
 

riona

Gemarineerd
Berichten
1.913
Ik heb een FoodSaver aan geschaft maar nu heb ik een vraag kan je ook andere zakken gebruiken dan alleen hun merk?

001rxi.jpg
 
Ik zat er ook aan te denken om deze te kopen.
Hoe bevalt deze ? en wat was de prijs en waar ?

Kon bij mijn niks in de buurt vinden die hem op plank had, dus word waarschijnlijk online bestellen.
 
Ron je kan ook andere zakken gebruiken,Frits weet nog wel een adres. Het staat ook ergens op het forum dacht ik.
 
Deze staat ook nog op mijn shortlist (die mede door dit forum de naam "short" nogal anders heeft doen uitpakken)  :'(
Ik ken er verschillende maar is deze een "must have" of zijn de goedkope alternatieven ook het overwegen waard ?
 
Ik heb zelf de vacuum van de Lidl.
Ben er tot nu nog tevreden mee,gebruik hem iedere week wel een keer.
 
Ik heb het goedkopere model van foodsaver, werkt prima.
 
't is allemaal niks dat ik lid geworden ben van dit toch wel bijzondere Forum, maar ik heb wel gemerkt dat ik nu maar moet blijven kopen. heb van de week ook al een extra vriezer aangeschaft. maar een foodsaver staat ook hier op het lijstje :)
 
Ken dat gevoel, afgelopen woensdag een muur uit me gang kast gesloopt zodat ik er een koelvriest combi kan plaatsen die bereikbaar is van uit me keuken. Als ik terug ben van klus word de koelkast besteld. Volgende stap is een vacu?m apparaat. En dan wil ook nog nieuwe messen kopen.
Zo blijven we bezig 8)
 
RoBBQ zei:
Ken dat gevoel, afgelopen woensdag een muur uit me gang kast gesloopt zodat ik er een kogelvriest combi ken plaatsen die bereikbaar is van uit me keuken. Als ik terug ben van klus word de kogelvrijst besteld. Volgende stap is een vacu?m apparaat. En dan wil ook nog nieuwe messen kopen.
Zo blijven we bezig 8)

ben ik gelukkig niet de enige
 
8)
Was al een boven het gemiddelde Nederlandse bbq'er , maar toen wees een collega (nosmo) op het forum. En is de hobby wat fanatieker geworden.
Zijn ondertussen een maverick 732 en primo verder, dan toen ik begon met forum lezen, en de lijst met things to have en to do die maar groeit. Maar goed hobby's moet je hebben 8)
 
vind ik ook, en heb er nog geen spijt van
 
Je moet maar zo denken, alles wat je maakt eet je op. Is altijd beter dan je muren vol afgrijselijke zelfgemaakte schilderijen, of handgemaakte geborduurde kussens op je bank ( lijkt mij een nachtmerrie).
 
Toch maar aan geschaft.
? Reactie #1 Gepost op: Vandaag om 07:13 ?CitaatIk zat er ook aan te denken om deze te kopen.
Hoe bevalt deze ? en wat was de prijs en waar ?

Kon bij mijn niks in de buurt vinden die hem op plank had, dus word waarschijnlijk online bestellen.
Ik heb hem bij de Sligro van daan in de aanbieding ?129 ex btw hij was ?149 ex
 
Dan moet ik dus maar als ik terug kom van klus eens langs de sligro 8)
 
Terug
Bovenaan Onderaan