BasBQ
Beef en Steak

Toch een beetje zomer in Zeewolde

 
 
 
 

Bert

Gerijpt
Berichten
2.598
Ondanks de regen en de wind had ik toch een zomers gevoel toen ik mijn dikke spekribben zat te verorberen :)
DSC02927.jpg

DSC02932.jpg

DSC02931.jpg

Wij hebben weer smakelijk gegeten ;)
 
Dat ziet er top uit Bert, ik kan me voorstellen dat je het stormweer even vergat!
 
Spekribben ? Ken het niet, maar het ziet er goed uit Bert !
 
Da's een smakelijke maaltijd geworden. Hoe lang heb je deze op de Q gehad. Ik heb deze ribben ook eens gemaakt en toen waren ze nog behoorlijk taai.
 
150degrees zei:
Da's een smakelijke maaltijd geworden. Hoe lang heb je deze op de Q gehad. Ik heb deze ribben ook eens gemaakt en toen waren ze nog behoorlijk taai.
Ongeveer 4 uur, waarvan 1 uur in de folie.
 
Dat verklaart denk ik ook waarom die ribben van mij zo taai bleven. Twee en een half uur is dan toch te kort :D
 
Heerlijk Bert! Waarschijnlijk ook het enige plekje in Zeewolde waar t zomer was!
 
fantastisch bert! iets voor nieuwjaarsreceptie? ;)
 
Big-T zei:
fantastisch bert! iets voor nieuwjaarsreceptie? ;)
En dat met wat fraais uit een paar Dutch Ovens!
 
150degrees zei:
Dat verklaart denk ik ook waarom die ribben van mij zo taai bleven. Twee en een half uur is dan toch te kort :D
Dat is idd veel te kort. Het zij in feite spareribs maar dan veel dikker.
 
Bert zei:
150degrees zei:
Dat verklaart denk ik ook waarom die ribben van mij zo taai bleven. Twee en een half uur is dan toch te kort :D
Dat is idd veel te kort. Het zij in feite spareribs maar dan veel dikker.
Wel vervelend dat ik ze nu nog een keer moet maken  :D :D
 
dat ziet er wel heel erg lekker uit Bert
 
Dit ziet er echt heerlijk uit Bert!!
 
Mooi gerecht weer Bert, het ziet er bijzonder lekker uit. Waarom heeft mijn slager dit soort dingen nou nooit in z'n vitrine liggen? :-S
 
Terug
Bovenaan Onderaan