Beef en Steak

Thermoworks RFX

Ekreeft

Tondelzoeker
Hallo allemaal,

Zoals in het aanwinsten topic aangegeven heb ik afgelopen maand de Thermoworks RFX over laten komen uit Amerika.
Vandaag voor het eerst in de praktijk gebruikt en deel graag hoe dit allemaal ging.

Allereerst de inhoud van het doosje (in dit geval met een enkele RFX meat).
IMG_8328.JPG

De RFX Meat komt zoals logisch standaard met een US stekker, een kleine verloopverstekker gekocht, zodat deze makkelijk te gebruiken is in onze stopcontacten.
De adapter wordt gebruikt om de batterij in de gateway op te laden via USB C. Daarnaast zit de probe erbij voor de BBQ temperatuur.

IMG_8330.JPG

De draadloze probe wordt opgeladen door middel van een AAA batterij, welke er standaard al in zat.

IMG_8332.PNG

Toevoegen van de gateway en RFX meat ging super makkelijk. Hierdoor al binnen 5 minuten klaar voor gebruik.
Wel nog even de basis instellingen aanpassen naar EU standaarden, maar ook dit werkt makkelijk.

IMG_8335.JPG

Toen de probe op het rooster en de aangesloten op de gateway. Gate zit binnen ongeveer 5 seconden actief op het Wifi netwerk en alles is zichtbaar in de app.
Draadloze probe in vlees en alles is te volgen in de app. Inclusief de gebruikelijke grafieken.
IMG_8337.PNG

Tot nu toe alleen maar tevreden over hoe het product werkt.
Volgende keer kijken hoe het werkt in combinatie met de Billows.

Groet,

Edwin

Ben benieuwd naar je ervaringen met de billows. De app gebruik ik voor mijn Signals en die is heel fijn.

Terug
Bovenaan Onderaan