Beef en Steak

Thermometer problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter tvdh
  • Startdatum Startdatum

tvdh

Tondelzoeker
Hallo,

Ik heb nu ongeveer 2 jaar een Grilleye max thermomter. Heb hem best wat keren gebruikt.
Ik heb 3 probes. 1 probe is een tijdje geleden duidelijk defect geraakt, deze week zo'n 10 graden af in temperatuur.
Nu zie ik tussen de 2 probes die over zijn ook steeds vaker verschillen, net even in kokend water gehangen, de ene geeft precies 100 graden aan, de andere 97 graden.

Is dit normaal dat probes wat af gaan wijken en moet ik ze periodiek vervangen of is dit een kwaliteits probleem?

Heb in het verleden wat problemen gehad met de cloud connectie van de Grilleye, dus twijfel nu een beetje of ik nieuwe probes zal kopen of alles zal vervangen en van de Grilleye afstappen.
Zover ik zie kan ik de probes niet calibreren.

Specifiek voor de Grilleye weet ik het niet.
Bij de inkbird kan je een afwijking opgeven per probe. Je calibreert dan software matig.
Oppassen met schoonmaken. Niet in het het water dompelen maar gewoon vochtig afnemen.

Hallo,

Ik heb nu ongeveer 2 jaar een Grilleye max thermomter. Heb hem best wat keren gebruikt.
Ik heb 3 probes. 1 probe is een tijdje geleden duidelijk defect geraakt, deze week zo'n 10 graden af in temperatuur.
Nu zie ik tussen de 2 probes die over zijn ook steeds vaker verschillen, net even in kokend water gehangen, de ene geeft precies 100 graden aan, de andere 97 graden.

Is dit normaal dat probes wat af gaan wijken en moet ik ze periodiek vervangen of is dit een kwaliteits probleem?

Heb in het verleden wat problemen gehad met de cloud connectie van de Grilleye, dus twijfel nu een beetje of ik nieuwe probes zal kopen of alles zal vervangen en van de Grilleye afstappen.
Zover ik zie kan ik de probes niet calibreren.

1 voordeel, je hoeft nu niet meer te twijfelen… kijk maar even op hun website, dan zie je wat ik bedoel

1 voordeel, je hoeft nu niet meer te twijfelen… kijk maar even op hun website, dan zie je wat ik bedoel

Ik had vandaag contact met ze, de uitleg:

In regards to the development, we completely understand. This whole situation has been forcefully introduced to all of us due to a health condition of our founders. They have tried very hard for the past 2 years to find a successor to avoid reaching this point.

Unfortunately, no successor was found and they’ve reached a point where they needed to stop. At this point their options were either to stop everything or setup what you see in order for the servers to continue operating.

Ik heb er toch maar voor gekozen te gaan voor het abonnement van 20 euro, kan ik in ieder geval een jaar vooruit en dan zie ik wel weer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan