BasBQ
Beef en Steak

Texas BBQ : Photographs by Wyatt McSpadden

 
 
 
 
 

McPeet

Gemarineerd
Berichten
1.650
Kent iemand van jullie het boek;
Texas BBQ : Photographs by Wyatt McSpadden?
Schijnt een mooi boek te zijn over diverse texas bbq gerechten
EN waar je het in Nederland kan kopen?
 
De ervaring leert dat dit soort boeken niet in NL te koop zijn via de standaardkanalen, daar is de markt simpelweg te klein voor. Op amazon zie ik het wel staan, dan kun je het ook zo in huis hebben lijkt me.
 
BOL heeft het boek voor ? 40,99. Je moet dan wel tussen 5 en 10 dagen wachten. Amazon Uk heeft het boek ook, maar daar betaal je tegenwoordig verzendkosten voor boeken vanuit Engeland.
Bij Amazon DE hebben ze het boek voor ? 32 en voor zover ik kon zien zonder verzendkosten....
 
Lowietje72 zei:
BOL heeft het boek voor ? 40,99. Je moet dan wel tussen 5 en 10 dagen wachten. Amazon Uk heeft het boek ook, maar daar betaal je tegenwoordig verzendkosten voor boeken vanuit Engeland.
Bij Amazon DE hebben ze het boek voor ? 32 en voor zover ik kon zien zonder verzendkosten....

Bij Amazon DE heb ik al eerder iets besteld en levering ging enorm snel. Dank voor het speurwerk (ik had 'm daar niet gevonden). Binnenkort daar maar eens bestellen.
 
McPeet zei:
Lowietje72 zei:
BOL heeft het boek voor ? 40,99. Je moet dan wel tussen 5 en 10 dagen wachten. Amazon Uk heeft het boek ook, maar daar betaal je tegenwoordig verzendkosten voor boeken vanuit Engeland.
Bij Amazon DE hebben ze het boek voor ? 32 en voor zover ik kon zien zonder verzendkosten....

Bij Amazon DE heb ik al eerder iets besteld en levering ging enorm snel. Dank voor het speurwerk (ik had 'm daar niet gevonden). Binnenkort daar maar eens bestellen.

Geen probleem. Meestal volgt er na het noemen van mijn naam een bepaalde extentie.........met je Wikipedia-gezicht of iets van die strekking.
 
Terug
Bovenaan Onderaan