Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
noskos zei:Lukt het een beetje Mike?
Je hebt de probe toch niet in het vlees zitten? Ik kan het niet goed zien op de foto.
Met opstarten moet je de WSM meer helpen dan bij een DigiQ o.i.d. omdat die krachtiger fans hebben. Gewoon even de andere twee schuiven erbij openzetten tot je in de buurt komt van je gewenste waarde en met wat meer brandende kooltjes starten.
noskos zei:Even op de Jack staan praten met de mensen van BBQGuru, ze komen binnenkort met een nieuwe versie van de PartyQ uit. Dit is nog een beetje hobby Bob model, de nieuwe ziet er professioneler uit.
Mike v R zei:noskos zei:Even op de Jack staan praten met de mensen van BBQGuru, ze komen binnenkort met een nieuwe versie van de PartyQ uit. Dit is nog een beetje hobby Bob model, de nieuwe ziet er professioneler uit.
Ja zo gaat dat,met een maand is het al weer verouderd.
Leo zei:mooi speeltje Mike
Leo zei:dat denk ik ook wel, je hebt wat minder spanning of je WSM goed op temperatuur blijft.
Maar je had hem altijd al mooi stabiel toch?
Je moet ook niet op je WSM gaan slapen. Slapen doe je op je ????? Inderdaad. BED! Hoe vaak moet ik je dat nu nog zeggen.....Mike v R zei:Leo zei:dat denk ik ook wel, je hebt wat minder spanning of je WSM goed op temperatuur blijft.
Dat klopt,maar ik sliep toch niet zo lekker.
Dominique zei:Je moet ook niet op je WSM gaan slapen. Slapen doe je op je ????? Inderdaad. BED! Hoe vaak moet ik je dat nu nog zeggen.....Mike v R zei:Leo zei:dat denk ik ook wel, je hebt wat minder spanning of je WSM goed op temperatuur blijft.
Dat klopt,maar ik sliep toch niet zo lekker.
Ja, het is tijd dat ik ga koken, ik ben flauw