Beef en Steak

Test run PartyQ krabbetjes

Mike v R

Forum Meubilair
qu6e7ahy.jpg

nuvusy5u.jpg

Lukt het een beetje Mike?

Je hebt de probe toch niet in het vlees zitten? Ik kan het niet goed zien op de foto.
Met opstarten moet je de WSM meer helpen dan bij een DigiQ o.i.d. omdat die krachtiger fans hebben. Gewoon even de andere twee schuiven erbij openzetten tot je in de buurt komt van je gewenste waarde en met wat meer brandende kooltjes starten.

noskos zei:
Lukt het een beetje Mike?

Je hebt de probe toch niet in het vlees zitten? Ik kan het niet goed zien op de foto.
Met opstarten moet je de WSM meer helpen dan bij een DigiQ o.i.d. omdat die krachtiger fans hebben. Gewoon even de andere twee schuiven erbij openzetten tot je in de buurt komt van je gewenste waarde en met wat meer brandende kooltjes starten.

Nee hoor Dennis,probe zit niet in het vlees.
En ik heb jou verhaal op je blog aangehouden,en ik moet zeggen het lukt aardig.
Heb 2 schuiven onder dicht,nu maar afwachten.

Even op de Jack staan praten met de mensen van BBQGuru, ze komen binnenkort met een nieuwe versie van de PartyQ uit. Dit is nog een beetje hobby Bob model, de nieuwe ziet er professioneler uit.

noskos zei:
Even op de Jack staan praten met de mensen van BBQGuru, ze komen binnenkort met een nieuwe versie van de PartyQ uit. Dit is nog een beetje hobby Bob model, de nieuwe ziet er professioneler uit.

Ja zo gaat dat,met een maand is het al weer verouderd.

Mike v R zei:
noskos zei:

Ja zo gaat dat,met een maand is het al weer verouderd.

Nou, daar kunnen wij het dan weer mee doen, Mike! ;)
Gaat ie goed?

mooi speeltje Mike

dat denk ik ook wel, je hebt wat minder spanning of je WSM goed op temperatuur blijft.
Maar je had hem altijd al mooi stabiel toch?

Leo zei:
dat denk ik ook wel, je hebt wat minder spanning of je WSM goed op temperatuur blijft.

Dat klopt,maar ik sliep toch niet zo lekker.

dat moet dan nu veranderen

Mike v R zei:
Leo zei:

Je moet ook niet op je WSM gaan slapen. Slapen doe je op je ????? Inderdaad. BED! Hoe vaak moet ik je dat nu nog zeggen.....
Ja, het is tijd dat ik ga koken, ik ben flauw ;)

Dominique zei:
Mike v R zei:
Leo zei:

Je moet ook niet op je WSM gaan slapen. Slapen doe je op je ????? Inderdaad. BED! Hoe vaak moet ik je dat nu nog zeggen.....
Ja, het is tijd dat ik ga koken, ik ben flauw ;)

LOL

Fijn dat ie goed bevalt! Ik vind het ook een heel fijn apparaat!

zien er goed uit Mike, ben blij dat je er gelukkig mee bent

Dat geeft een hoop nachtrust ;)

Ziet er erg lekker uit Mike.
Fijn dat de PartQ goed bevalt.

Ik probeer mijn pies op te houden voor de 2.0 verie dan (mits het niet te lang duurt)
Kerst komt nu wel rap dichterbij  ;)

Mac

Terug
Bovenaan Onderaan