Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wellicht.. Heb je wat meer info want ken die briketten niet.Timm zei:Ik zou graag terlanco kokosbriketten willen proberen. Ivm de minimale afname van 10 zakken, de vraag wie intresse heeft in een gedeelde aankoop 50/50. Omgeving Almere.
Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Het gaat mij vooral om de prijs ?13,50 per 10kg zak. In de brikettentest komt die redelijk ok? uit de bus. Ik wil de briketten voor low & slow gebruiken. Andere merken zijn relatief prijzig. 1+1 aanbiedingen zie ik helaas nergens.TheJoster zei:Ik wellicht.. Heb je wat meer info want ken die briketten niet.Timm zei:Ik zou graag terlanco kokosbriketten willen proberen. Ivm de minimale afname van 10 zakken, de vraag wie intresse heeft in een gedeelde aankoop 50/50. Omgeving Almere.
Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Ik heb net kokosbriketten bij beef en steak gekocht dus hoor graag de voordelen en wat de kosten ongeveer zijn..
Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk
Dank voor je bericht. Met welke briketten zijn deze te vergelijken uit de test? Fire-up van de hanos gaat bijvoorbeeld 4 uur mee. Mijn keuze voor Terlanco is gebaseerd op de lovende berchten hierover en brandtijd van bijna 6 uur.DanBras zei:Als iemand bij de Sligro kan komen, dan kan je daar ook per zak kopen onder naam BonFire.
Kosten ?10,95 per zak excl. BTW. Soms hebben ze een aanbieding 2+1, maar die al een tijdje niet voorbij zien komen.
Met Terlanco dusTimm zei:Dank voor je bericht. Met welke briketten zijn deze te vergelijken uit de test? Fire-up van de hanos gaat bijvoorbeeld 4 uur mee. Mijn keuze voor Terlanco is gebaseerd op de lovende berchten hierover en brandtijd van bijna 6 uur.DanBras zei:Als iemand bij de Sligro kan komen, dan kan je daar ook per zak kopen onder naam BonFire.
Kosten ?10,95 per zak excl. BTW. Soms hebben ze een aanbieding 2+1, maar die al een tijdje niet voorbij zien komen.
Ik heb erover gelezen inderdaad. Maar het lastige is dat de meningen hierover niet eenduidig zijn en dan ga je toch twijfelen. Maargoed, opzich vind ik de prijs van Terlanco prima. Ik zit er ook over na te denken een keer naar Belgie te rijden voor wat staafbriketten van hot devil. Ook gunstig geprijst (als je ze afhaalt dan..) en zo te lezen gaan die nog iets langer mee. Voor een kleine WSM ideaal.DanBras zei:Met Terlanco dusTimm zei:Dank voor je bericht. Met welke briketten zijn deze te vergelijken uit de test? Fire-up van de hanos gaat bijvoorbeeld 4 uur mee. Mijn keuze voor Terlanco is gebaseerd op de lovende berchten hierover en brandtijd van bijna 6 uur.DanBras zei:Als iemand bij de Sligro kan komen, dan kan je daar ook per zak kopen onder naam BonFire.
BonFire is het huismerk van de Sligro maar dit zijn Terlanco's in een aangepaste verpakking. Althans, dat waren het wel altijd dus neem aan dat dit nog steeds zo is.
Weer niet hoeveel km dat voor jou is, maar km's omgerekend naar geld maakt briketten al snel duur(der) dan gewoon in NL kopen. Tenzij je mss een hele aanhangwagen in ??n keer haalt.Timm zei:Ik heb erover gelezen inderdaad. Maar het lastige is dat de meningen hierover niet eenduidig zijn en dan ga je toch twijfelen. Maargoed, opzich vind ik de prijs van Terlanco prima. Ik zit er ook over na te denken een keer naar Belgie te rijden voor wat staafbriketten van hot devil. Ook gunstig geprijst (als je ze afhaalt dan..) en zo te lezen gaan die nog iets langer mee. Voor een kleine WSM ideaal.
DanBras zei:Weer niet hoeveel km dat voor jou is, maar km's omgerekend naar geld maakt briketten al snel duur(der) dan gewoon in NL kopen. Tenzij je mss een hele aanhangwagen in ??n keer haalt.Timm zei:Ik heb erover gelezen inderdaad. Maar het lastige is dat de meningen hierover niet eenduidig zijn en dan ga je toch twijfelen. Maargoed, opzich vind ik de prijs van Terlanco prima. Ik zit er ook over na te denken een keer naar Belgie te rijden voor wat staafbriketten van hot devil. Ook gunstig geprijst (als je ze afhaalt dan..) en zo te lezen gaan die nog iets langer mee. Voor een kleine WSM ideaal.
Maar daarom gebruik ik thuis vaak zelf bijna altijd BonFire cq. Terlanco van de Sligro, aangezien die pakweg 2km van mijn huis is verwijderd. Niet iedereen zal die mazzel hebben, maar ook prijs/kwaliteit vind ik top. En ik heb toch al aardig wat verschillende briketten en kolen geprobeerd en gebruikt in de jaren dat ik Q (Ecobrasa, Flamy's, McBrikett, Greek Fire, Dammers, Terlanco, Black Ranch, Merk van/bij de Hanos, Weber, ....).
Als ik een minpuntje moet zoeken dan is het dat ze alleen eitjes hebben en geen blokjes of staven, zoals veel andere merken van kokosbriketten. Dozen met blokjes of staven is toch wat makkelijker opslaan dan zakken en mijn persoonlijke voorkeur voor in de Q gaat naar blokjes. Maar voor de rest geen minpunt kunnen vinden, terwijl ze toch een heel stuk goedkoper zijn dan de grote merken. Misschien wel juist omdat ze geen blokjes en staven hebben