Beef en Steak

Te laat of niet ?

Mark b

Stoker
Gisterochtend heeft onze koelkast/vriezer het begeven.
Het meeste heb ik kunnen onderbrengen bij buren en schoonmoeder.
Echter was er voor twee oerhammetjes en een bavette geen plek meer.
Gistermiddag zo goed als ontdooit.
Kan ik dit vanavond nog gebruiken of beter van niet?

Ja, kun je vanavond nog prima gebruiken.

(Mits het wel gekoeld is gebleven tot nu)

Ongekoeld/kamertemperatuur na 2 uur weggooien is de (officiële) regel.

Ja, kun je vanavond nog prima gebruiken.

(Mits het wel gekoeld is gebleven tot nu)

Ongekoeld/kamertemperatuur na 2 uur weggooien is de (officiële) regel.
Vriezer doet het sinds gister niet meer dus vandaag redelijk op kamertemperatuur geweest dus

Ik kan dat niet beoordelen vanaf hier.

Gewoon proberen, kijk, ruik, en proef.

Informeer eens bij je inboedelverzekering. De kapotte vriezer is niet gedekt, maar het bedorven eten is vervolgschade. Mogelijk heb je daar dekking voor.

Het blijft wel akelig stil……….

😉

Nou nee had t al geplaatst maar m’n reactie is weg maar goed……..
Heb alles toch weg gegooid,jammer maar helaas

Zonde.

Wat hierboven al aangegeven wordt, meestal dekt je inboedelverzekering deze schade.

Voor zo'n bedrag snap ik het maar kan met voorstellen dat er ook mensen zijn die voor 250 euro of meer aan vlees en vis in de vriezer hebben.

Jammer zeg, flink balen.
Volgende keer toch maar gelijk iedereen hier uitnodigen voor een spontane bbq 😅😇🙃

Kan kloppen dat je bericht weg is, er is een storing geweest waarbij helaas heel veel content is verdwenen.

Het is opgelost!mooie nette combi in huis sinds gisteren
Overal weer het vlees vandaan gehaald en als klap op de vuurpijl een verassing….
Omdat de vriezer een stuk groter is en twee lades heeft heb ik een eigen bbq lade gekregen 😊
Hier gaat bijna alles op de BBQ, dus alle koel en vriesruimte is in principe min of meer BBQ ruimte.
Behalve dan de vrieslade gemalen BARF (rauwvoer), die is van onze knuffeltijgers ;)

Veel plezier met je nieuwe koel/vries combinatie.

Het is opgelost!mooie nette combi in huis sinds gisteren
Overal weer het vlees vandaan gehaald en als klap op de vuurpijl een verassing….
Omdat de vriezer een stuk groter is en twee lades heeft heb ik een eigen bbq lade gekregen 😊

En misschien ook nog een stukje energiezuiniger dan de oude, dus dat is ook nog beter voor het milieu. Om de balans te herstellen moet je misschien wel een keertje extra de barbecue aanslingeren.

Terug
Bovenaan Onderaan